در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی عزیزی درباره نمایش رویای یک شب نیمه تابستان: ذکر چند نکته را خالی از لطف ندیدم : 1- به عنوان کسی که برای بار دوم ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:09:34
ذکر چند نکته را خالی از لطف ندیدم :
1- به عنوان کسی که برای بار دوم به تماشای اجرای این شاهکار اعجوبه ی نمایشنامه نویسی جهان نشستم حظ بردم از ایده و طرح نمایش و همچنین اجرای خوب آن ، به ویژه و به بطور اخص طراحی میزانسن که بسیار خلاقانه و عالی بود و بشدت در خدمت کلیت نمایش در آمده بود .

2- نقدی به تاتر مستقل تهران ( که البته خطاب به خود جناب کارگردان است ) ؛ مخاطبین به کنار ، فکری به حال بازیگران گرامی نمایش کنید که زیر گریم های بشدت سنگین ، این چنین گرمای مردادماه را تحمل می کنند ( البته خود جناب کوشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند ) .

3- نقدی به خودمان ؛ در شگفتم از والدینی که کودکان معصوم خود را به تماشای این نمایش که مناسب آنان نیست وادار می سازند ، به دنبال اثبات چه چیزند نمی دانم ، به دیگران رحم نمی آورند به حساب خودخواهی افراطی نهادینه شده مان میگذارم ، اما چرا مراعات کودکان خودشان را نمی کنند به واقع درک ... دیدن ادامه ›› دقیقی ندارم .

خسته نباشید جانانه به جناب مصطفا کوشکی که الحق در به صحنه آوردن این نمایش دلیری کردند و البته که کیفیت خوب کار ، محصول طرح و فکر با کیفیت پشتوانه آن است ؛ به ایشان و همه ی همکاران محترمشان خسته نباشید و ادای احترام دارم .