در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حمید خورشیدی درباره نمایش لانچر ۵: احترام به مخاطب ... . یه نکته ای که من در بلیط فروشی نمایش لانچر 5 د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:33:20
حمید خورشیدی (hkhole)
درباره نمایش لانچر ۵ i
احترام به مخاطب ...
.
یه نکته ای که من در بلیط فروشی نمایش لانچر 5 در سالن مستقل تهران دیدم و جای تقدیر و تشکر داره نفروختن دو ستون کناری راست و چپ سالنه که مجموعا میشه 24 بلیط (و با توجه به صحنه نمایش و مرکزیتش، واقعیت تماشای نمایش از اون ستون ها لطف چندانی نداره) و همچنین قیمت مناسب 35 هزار تومان که فکر کنم تو یک سال اخیر سالن مستقل با این حجم از تعداد بازیگر و عوامل ندیدیم این قیمت رو.
آقای سعیدی و گروه محترم نمایش لانچر 5 باید به خاطر این حرفه ای گری بالای شما و احترام به مخاطب از شما تشکر کرد و امیدوار بود به اینکه هنوز هستند گروه های شریف و دغدغه مند تئاتری که تئاتر براشون مسأله ست، نه صرفا فروش و هیاهو و مسائلی از این دست!
منش عوامل تئاتری اینقدر شریف باید همچنین منشی باشه و ممنونم از این یکدستی و شفافیت شما گروه عزیز و ارزشمند، جدا از نمایش شما و این رفتار شایسته حظ فراوان بردم.
به‌به... به چه نکته‌ی خوب و درستی اشاره کردی. من این نمایش رو ندیدم و نمیدونم چی هست، ولی توی این مدت که توی تیوال سرک میکشیدم فهمیدم نمایش پرطرفدار و پرسروصدایی شده؛ تا حدی که سر بلیت خریدن بحث و جدل و دلخوری‌هایی به وجود اومده بود.
به نظر طبیعی میومد که اگر نمایش بخواد دوباره اجرا بشه قیمت بلیتش افزایش پیدا میکنه. یعنی عوامل نمایش چون میدونن طرفدار دارن بلیت رو گرون میکنن.

اینکه عوامل این نمایش این کار رو نکردن واسه من خیلی جالب بود و همینطور احترام‌برانگیز. واقعا دمشون گرم. به نظر من نشون دادن که آدمهای ... دیدن ادامه ›› باجنبه‌ای هستند. جنبه‌ای که خیلی از کارگردانهای مطرح و معروف تئاترمون نشون دادن که اصلا بویی ازش نبردن. حتی من یه نمایش رو یادمه که تو طول اجرا قیمتش زیاد شد. یعنی کارگردان دید بلیتهاش خوب فروش میره با خودش گفت خب هنوز جا داره ببرم بالا قیمتها رو....

در هر صورت دمت گرم که به موضوع اشاره کردی. چون واقعا موضوع مهمیه. اینکه یکی یا یه گروهی پیدا میشه که به مخاطبش احترام میذاره و فقط دنبال پول نیست خیلی قابل احترامه.

دم کارگردان‌ها و کل گروه این نمایش هم خیلی گرم که اینقدر بامرام و بامعرفتن. توی دوره ای که این چیزها دیگه آنچنان وجود نداره. دمشون گرم و موفق باشن همیشه.
۰۵ شهریور ۱۳۹۸
البته الان قیمت بلیط 45 تومن شده
۱۳ آبان ۱۳۹۸
تو شهریور بلیط ردیف های بین صندلی، سی و پنج تومن بود
۱۴ آبان ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید