در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرزو امیری درباره نمایش لانچر ۵: و بالاخره لانچر ۵ ... دقت کردین وقتی همه از یک‌کار تعریف میکنن و انت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:53:06
و بالاخره لانچر ۵ ...
دقت کردین وقتی همه از یک‌کار تعریف میکنن و انتظارات شما رو بالا میبرن ، شما از لحظه ورود قلبتون داره تند تند میزنه که الان قرار کلی لذت ببریم!!! البته خیلی وقتها بعد از چند دقیقه نا امید و سرخورده به تماشای ادامه نمایش میشینید و گاهی اوقات هم با همین شور و شوق تا انتها کار رو‌میبینید که حقیقتا برای من همینطور هم شد و تا ۲۳.۲۳ دقیقه که نمایش تموم شد من غرق لذت بودم و راضی از انتخابم!
البته در اینجا جا داره از تماشاگران نازنین دیشب تشکر کنم که خیلی فهیم و محترم بودند که حتی یکبار نور موبایلی دیده نشد حتی یکبار ، صدای خوراکی خوردن شنیده نشد، صدای خر و پفی شنیده نشد و اکثرا نیم خیز روی صندلیاشون اجرا رو تا آخر دنبال کردند که این خودش لذت دیدن اجرا رو صد برابر کرد.
در مورد اجرا هم که همه دوستان کامل نظر دادن من هم به این گروه خلاق و هنرمند تبریک میگم و امیدوارم کارهای بیشتری ازشون ببینیم ، با اینکه سر بلیط خریدن خیلی اذیت شدیم و حتی دیشب هم برام خیلی عجیب بود که یه خانومی که فکر میکنم قبلا نیلوفر جان هم بهشون اشاره کرده بودند خانوم میم ، یک دسته بلیط داشتند و به یسری افراد میفروختند و همونجا ازشون پول میگرفتند؟! که جالب بود همه هم ردیف اول و دوم و سوم نشستند و این واقعا برای من علامت سوال بزرگی بود؟! و خیلی دوست داشتم این موضوع برام روشن بشه!
بهرحال به آقای سعیدی و تیم موفقشون تبریک میگم و خسته نباشید.
این اجرا رو از دست ندید!!!!
آره خداروشکر مشکلاتی که شما گفتین وجود نداشت :)
فقط باید به دوستان تذکر رعایت بهداشت فردی هم داده بشه :( اونم توی این سالن بدون هوا !
۰۷ شهریور ۱۳۹۸
خواهش می کنم و بازم ممنون از حضور و بازخوردتون
۰۷ شهریور ۱۳۹۸
تهویه نداره؟پس حسابی گرم و دهشتناک میشه؟
۰۸ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید