در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | زهره مقدم درباره نمایش شب بخیر مادر: نمایش و دیدم و از اوایل کار فهمیدم راضی از سالن بیرون میرم. متن و دوست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:46:50
نمایش و دیدم و از اوایل کار فهمیدم راضی از سالن بیرون میرم. متن و دوست داشتم و بازی هر دو عزیز رو.دکور و فضای کار خیلی "تاتری" و دلنشین بود و در عین حال سردی خونه رو منتقل میکرد. اجزای دکور فکر شده و درست بود و کم و کسری ندیدم. خسته نباشید میگم و امیدوارم با کمی قیمت پایینتر صندلی هاتون پر از تماشاگرانی بشه که تاتر "خوب" میبینند.
سپاس از حضور و نظر شما خانم مقدم گرامی /
در مورد قیمت از ابتدای تولید این نمایش توافق کردیم که معقول ترین قیمت ممکن رو در اوضاع نا ملایم اقتصادی جامعه بگذاریم تا کسانی که علاقه مند به تماشای نمایش هستند بتوانند تکی و یا گروهی به دیدن نمایش بیایند و قیمت فضایی نداشته باشیم و از اولین اجراهم تخفیف عمومی و بعد تیوال پلاس رو اعمال کردیم .
این چند اجرای پایانی هم تخفیف خرید گروهی داریم همچنان و سعی می کنیم در صورتی که امکانپذیر باشد مجددا تخفیف تیوال پلاس یا عمومی رو اعمال کنیم .

۲۳ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید