در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید درباره نمایش ۱۴۳۸ هـ . شـ: قبل از دیدن این نمایش به خودم و همراهانم گفته بودم که این نمایش می‌تون
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:42:36
قبل از دیدن این نمایش به خودم و همراهانم گفته بودم که این نمایش می‌تونه خیلی فوق‌العاده یا خیلی خیلی بد باشه... که متاسفانه مورد دوم اتفاق افتاد...
البته شاید نظر شخصی من و یا تجربه من باشه اما نمایشنامه بسیار گنگ و نا مفهموم بود و خیلی جاها کسل کننده بود (و حتی خواب آور )... بازی تعدادی از بازیگران عزیز واقعا خوب بود که خسته نباشید بهشون میگم...به طراح صحنه ، گریم و گروه نور دست مریزاد میگم که فوق العاده کار کرده بودند(ستاره دوم فقط به خاطر همین عزیزان بود)
اما متاسفانه جزو بدتربن تئاترهایی بود که دیده بودم فکر میکنم بقیه تماشاگران هم همین حس رو داشتند...
شاید بچه ها شب بدی رو پشت سر میگذاشتند و اجرای شب های دیگه بهتر باشه (امیدولرم)
Pedram Parnianfar و کیامرث تقی زاده این را خواندند
فرزاد جعفریان و میترا این را دوست دارند
سلام
ابتدا تشکر می کنم که سعی کرده بودید کار را نقد کنید.
استفاده از واژه های « به نظر من»در ابتدای نقدتون فکر می کنم مناسب ترین بود تا اسم متنتون رو نقد بذاریم نه ارزش گذاری!
خوش حال نیستم که مورد رضایت شما قرار نگرفته و خوش حال می شدم دقیق تر اثر را بررسی می کردید تا متوجه شویم اثر را دیده اید،معمولا کارهای روانشناسانه و ابزورد طرفدارانی را شامل می شوند که قبل از دیدن اجرا با این سبک آشنا هستند و برایشان گنگ و نامفهوم نخواهد بود،در ضمن حس رضایت تماشاگران دیگر را نیز مورد ارزیابی قرار نمی دهند.
من قسمت آخر متن شما را هم متوجه نشدم،اگر بازیگران شب خوبی را پشت سر نگذاشتند،چطور ... دیدن ادامه ›› شما از بازی ها راضی بودید و چطور دلیل این شبی که خوب نبوده دیالوگ های نامفهوم می تواند باشد تا امیدوار باشید که شب های بعد اجرایشان بهتر شود ؟!
سپاس از لطفتون برای حضور و تعریفی که در متنتون از باقی داشتید و ناراحت نشوید،این یک دفاع بود.به امید تئاترهای خوب در خور تماشاگر.
۳۱ شهریور ۱۳۹۸
با سلام و ممنونم از وقتی که گذاشتید و نظر بنده رو خواندید، شاید بهتر بود متن را با "البته شاید نظر شخصی من و یا تجربه من باشه " شروع میکردم نه اینکه در خط بعد قرارش دهم حق با شماست...
من تعدادی از بازیگران را گفتم که بازیشون خوب بوده شاید بهتر بود میگفتم تنها دو نفر از بازیگران که قابل درک بیشتر و بهتری باشه برای خواننده... باز هم ممنونم از وقتی که گذاشتید جناب پرنیان‌فر عزیز و در آخر شاید امیدواری من برای اجراهای بهتر در آینده بی ثمر و بیجا بوده است... شاید هم آشنایی کم بنده با آثار ابزورد این گنگی را برای من و دیگر همراهانم به دنبال داشته و متن کاملا روان، ادبیات درست، دیالوگ‌ها هم کاملا مفید و مختصر و حتی نوع بیان‌ها کاملا درست بوده (و نه خنده‌دار در یک صحنه درام)...

۳۱ شهریور ۱۳۹۸
انجام وظیفه ی من بود که انتقادات و نظرات مخاطبم را بشنوم و با گوش جان بپذیرم،البته اگر در چهارچوب درست نقد شود.جسارتی در کار نیست و در باب اجراهای خوب با شما کاملا هم عقیده ام اما شاید یک جا این عقاید و تعاریف باهم تفاوت داشته باشند.(اگر خاطرتان باشند که کلمات دروغند).ممنون که به اجرا آمدید و نظر خود را بیان کردید،ما در حال کسب تجربه ایم و این نیز خود گام برای رسیدن به هدف است.سپاس از شما.
۳۱ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید