در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | پرند محمدی: سلام به همه دوستان تیوالی به نظرم آنچه که بین تمام ""انسا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:03:22
سلام به همه دوستان تیوالی

به نظرم آنچه که بین تمام ""انسانها"" وجه افتراق ایجاد میکنه و بالتبع دسته بندی های مختلف رو به وجود میاره؛فاکتورهای متعددیه.
مثلا نمونه های مهمی از این فاکتورها "فرهنگ و ادب و احترامه "
نتیجه رعایت کردن و رعایت نکردن و بکار بستن یا نبستن این سه فاکتور،خودش کلی دسته بندی ایجاد میکنه...
نکته جالب اینکه همه ما تصور میکنیم قشرهای مختلف جامعه، به تناسب و فراخور حال و موقعیتی که دارند، چه میزان دارای این فاکتورهاهستند.
این مقدمه رو چیدم تا برسم به اینکه، به شخصه همیشه ( و البته متاسفانه) بر این باورم که """قشر فـــرهــنـــگــی """ جامعه قطعا و حتما و اصلا بطور لاینفکی این فاکتورها رو خواسته و ناخواسته یدک میکشند و جزء جدایی ناپذیروجودشونه...
اما ... دیدن ادامه ›› گویا زهی خیال باطل....

کمترین و صد البته مهمترین نکته ای که به شخصه انتظار رعایت کردنش رو از این قشر دارم؛ احترام، احترام و احترام به مخاطبه...
بعد از این اطاله گویی فقط و فقط یک جمله میگویم و بس:

""کمترین حق مخاطب احترام به حقشه؛ که وقتی با این شرایط ترافیکی(صرف نظر از شرایط اقتصادی برای تهیه بلیطها) زمانش رو تنظیم میکنه تا به چند اجرا یا حتی یک اجرا برسه؛ قطعا و حتما راس ساعت مقرر وارد سالن نمایش بشه. ""

پ.ن: این یک سخن کلیست و اشاره به هیچ نمایش یا سالنی نمیکنم.
پ.ن: باشد که در ترددهای فرهنگیمان کمی رستگار شویم!!#