در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ژوآن سالاروندی راد درباره نمایش لانچر ۵: تابستون هر ۲ دفعه که لانچر۵ اجرا رفت نشد که ببینم و همیشه با توجه به ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:16:38
تابستون هر ۲ دفعه که لانچر۵ اجرا رفت نشد که ببینم و همیشه با توجه به نظرات تهِ ذهنم مثل یک کار انجام نشده که باید انجام بشه ، باقی مونده بود.
و تا حالا هم پیش نیومده بود تئاتر مستقل برم ، وقتی نظرات رو میخوندم دو دل بودم بیام و توی این سالن کار رو ببینم. نه فقط به این خاطر که اذیت میشم ، نه ، به این دلیل که نمیخواستم از همچین سالنی که به تماشاگر اهمیت نمیده حمایت کنم.
اما ترسیدم که دیگه در سالن دیگه‌ای اجرا نشه ، بلیت گرفتم و در بَدو ورود با نبود تهویه‌ی مناسب مواجه شدم ..
اما
اما
اما باورم نمیشه که هم مشکل تهویه و صندلی‌ها و هم گذر زمان رو به هیچ وجه حس نکردم ، دقیقا مثل زمانی که با عشقت وقت میگذرونی و متوجه گذر زمان و هیچی نمیشی ، تمام حواست پیش کسیه که عاشقشی ، دقیقا همون‌طور !
این نمایش بعد از شرقی غمگین ، دومین تئاتری بود که اصلا گذر زمان رو توش حس نکردم و این خیلی حس خوبیه که نه تنها در حین تئاتر که حتی بعدش ... دیدن ادامه ›› هم ساعت چک نکردم.
اخیرا اکثر نمایش‌ها رو با ذوق و امید و وسواس انتخاب میکنم و میرم که قراره دوباره نمایشی ببینم که محسورم کنه ، توی خاطرم بمونه .. و متاسفانه تقریبا هر سری به نحوی ناامید شدم. اما لانچر۵ فوق‌العاده بود ، از اون نمایش‌هایی که با امید میری توی سالن و با امید و خاطره میای بیرون و چقدر هم این امید و خاطره زوج خوبین :) تا سالها یادت می‌مونه و با لبخند و گاها اشک ذوق یاد میکنی ازش. از اون نمایش‌هایی که هنوز تموم نشده توی دلت میگی من دوباره میام که ببینم و لذت ببرم.
خلاصه که کیف مدام بود.
به معنای واقعی کلمه بازیگر بودند و شیفته‌ی این میزان از حرفه‌ای بودنشون شدم.
نمایشنامه عالی و واقعا دمشون گرم که اینقدر برای هنر و حرفه‌اشون ارزش قائل‌اند ؛ چون با توجه به اینکه متن اولیه در سال ۸۸ رخ داده ، یک سری تغییرات جزئی اما دقیق رو در نمایشنامه ایجاد کرده بودن مثل صحنه‌ای که شایگان به کمالی می‌گفت "خونتون تلفن دارین؟ خیلی پولدارین ؟"

یک تشکر و یک گِلایه هم از تماشاگرها دارم ؛ تشکرم از تمام کسانی که نظراتشون رو به اشتراک گذاشتن ، هر چند من خودم توی این موضوع تنبلم ولی دم همگی گرم و گلایه‌ام از کسانیه که توی تئاتر گوشی رو سایلنت نمیکنن، هی گوشی چک میکنن و تمرکز کناری‌ها رو بهم میزنن .. و عجیبتر افرادی که امروز دیدم ، بلند بلند درباره نمایش حرف میزدن طوری که انگار توی خونشون دارن با عزیزانشون فیلم میبینن!
و در آخر من هم مثل همه پیشنهاد میکنم که اگر تا حالا نمایش لانچر۵ رو ندیدید ، از دستش ندید و حتما ببینید.