در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | من یک تماشاگرم درباره نمایش خاک و تاج: دوشنبه 11 آذر ماه 98 اعضای گروه #من_یک_تماشاگرم به تماشای نمایش خاک و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:07:11
دوشنبه 11 آذر ماه 98 اعضای گروه #من_یک_تماشاگرم به تماشای نمایش خاک و تاج نشستند. حضور دو عکاس در لابی تماشاخانه خبر از اجرایی همراه با صدای شاتر به همه ما میداد! ولی صحبت با عکاسان گرامی و درخواست از ایشان مبنی بر رعایت سکوت و نگرفتن عکسهای ممتد و همچنین چک نکردن مانیتور و البته همکاری این دوستان گرانقدر، موجب شد تا حدی از این آزارها کاسته شود. هرچند بهرحال در اجرایی با سکوت زیاد، بدون دیالوگ و نریشن های گزیده، نیاز تماشاگران به سکوت و تمرکز، بیش از پیش احساس می شود.
همچنین حضور یک کودک در میان تماشاگران تا حدی تعجب برانگیز بود که خوشبختانه هیچ بی نظمی یا سر و صدایی از جانب این کودک ایجاد نشد.
پس از اجرا، سرکار خانم زهرا صبری، کارگردان محترم به همراه آقای حداد حیدری، آهنگساز و خانم هایده حسین زاده، دستیار کارگردان در جمع تماشاگران حاضر شدند و به گفتگو در خصوص اجرا پرداختند.
ابتدا خانم صبری بعنوان یکی از کارگردانان پیشکسوت در عرصه نمایش عروسکی، توضیحاتی در خصوص روند کار عروسکی و شکل گیری ایده و انتخاب فضا و فرم کار ارائه دادند و نیز در خصوص تغییراتی که از ابتدای تمرین ها تا زمان اجرا در این نمایش رخ داده، نکاتی را مطرح کردند.
همچنین آقای حداد حیدری، آهنگساز جوان این پروژه در خصوص دلایل انتخاب سازها و ملودی این نمایش توضیحات مفصلی ... دیدن ادامه ›› ارائه دادند.
در ادامه تعدادی از تماشاگران نقطه نظرات خود را در مورد اجرا با گروه در میان گذاشتند و توضیحات کارگردان را در مورد مسائل مطرح شده شنیدند.
از نکات مورد توجه این جلسه، پرسش نظر تک به تک مخاطبان توسط خانم صبری بود که نشان از ارزش و اهمیتی ست که ایشان بعنوان کارگردان برای نظرات مخاطبان قائل هستند.
همچنین مطابق روال تمام جلسات، اعضای گروه من یک تماشاگرم، دغدغه ها و نکات مورد نظر خود را در مورد رعایت اصول و نظم مورد نیاز در سالنها مطرح کردند که با استقبال اعضای گروه اجرایی قرار گرفت.
از سرکار خانم صبری و همکاران گرانقدر ایشان بابت شرکت در این گفتگوی صمیمانه سپاسگزاریم و برای همه این عزیزان آرزوی سلامت و بهروزی داریم
#من یک تماشاگرم
تا پایان اجرا از گوشی موبایل به هیچ وجه استفاده نمی کنم
با حفظ سکوت، به اجرای نمایش احترام میگذارم
بعنوان عکاس تاتر ، موازین عکاسی در سالن نمایش را رعایت میکنم
می‌دانم که سالن نمایش محل خوردن خوراکی و تنقلات نیست
به هنجارشکنان، با احترام و آرامش تذکر میدهم
ما تماشاگران و هنرمندان به حقوق یکدیگر احترام گذاشته، آیین مقدس تاتر را ارج می نهیم
https://t.me/manyektamashaagaram
https://instagram.com/manyektamashagaram?igshid=gduyissiz116
https://www.tiwall.com/wall/post/211054
بسیار دقیق و بجا اشاره فرمودید. جایِ عکاس و بچه و گربه و سگ در اجرای تاتر نیست.
۱۲ آذر ۱۳۹۸
من هم حس خشم و توهین داشتم جناب فدایی
۱۲ آذر ۱۳۹۸
بله. کامنتشون توهین‌آمیزه و با اشاره به سگ و گربه به نظر من خشمشون و توهینشون بیشتر متوجه بچه است تا عکاس!
۱۶ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید