در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | گلبرگ کامروز(گافکا) درباره نمایش لانچر ۵: اردیبشهت ۹۷ سالن سمندریان دانشگاه تهران، قیمت بلیط : ۲۰ تومان شهریور
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:40:46
اردیبشهت ۹۷ سالن سمندریان دانشگاه تهران، قیمت بلیط : ۲۰ تومان
شهریور ۹۸ سالن سایه، قیمت بلیط : ۳۰ تومان
شهریور ۹۸ سالن مستقل، قیمت بلیط: ۳۵ تومان!
مهر ۹۸ سالن مستقل، قیمت بلیط: ۴۵ تومان!!!!
دی ۹۸ سالن سمندریان ایرانشهر، قیمت بلیط ۵۰ تومان !!!!!
نمودار رشد قیمت این نمایش خیلی بامزست!از کف قیمت شروع کرد و با شیبی نرم داره خودشو میرسونه به سقف قیمت!!! احتمالا چند ماه دیگه اجرا بره از کارهای ثروتی هم میزنه جلو!!
الان یه بنده خدایی میاد بهت میگه چرا فکر میکنی نظرت مهمه Phd خانم؟ :))))))
۰۸ دی ۱۳۹۸
@ رکسانا معتمدی
لطفاً اگر میخوای با لجبازی و فوران احساس جواب دوستی رو بدی،به دیگران تیکه نپرون،عزیزم ما برای کسی هورا نکشیدیم،گلبرگ عزیز به حق و کاملا بجا انتقاد داشت به شیوه ی بلیط فروشی و حواشی لانچر،بنده و یاسر متاجی عزیز هم به شیوه ی پاسخگویی و رفتار نامحترمانه ی کارگردان اعتراض کردیم،کجا هورا کشیدیم؟!! این چه لحن و ادبیاتیه که داری بکار میبری؟دخترم من احتمالأ به اندازه ی سن شما و شاید هم بیشتر،عمرم رو در سالن های تاتر گذروندم،پس اگر احترام سن و سال نگه نمیداری،حداقل برای خودت و این محیط احترام قائل شو...
فقط کافیه کمی به خودت زحمت بدی و بجای دفاع بی مورد و حرفهای هیجانی ،کمی تیوال رو با دقت بخونی تا متوجه بشی ماهایی که از نظر تو هورا کش هستیم همیشه به رفتارهای غلط اعتراض کردیم،به قیمت نامتعارف بلیطها و رفتار غلط و نگاه از بالا به پایین عوامل اجرا،برامون هم فرقی نمی‌کنه ... دیدن ادامه ›› پویا سعیدی باشه یا مساوات،ثروتی یا هرکس دیگه ای...
رکسانا جان شما دفاع هم نمی‌کردی از نمایش محبوبت،اتفاقی نمی‌افتاد چون پویا جان خودش به اندازه ی کافی از خجالت ما دراومد.
رکسانای عزیز،کلام بار معنایی زیادی داره،پس لطفاً هر حرفی رو به زبون نیار
۱۱ دی ۱۳۹۸
@دایه:

خانم یا آقای دایه‌ی عزیز،سلام .
من بارها توی تمام کامنت‌هام گفتم که از برخورد پویا سعیدی دفاعی ندارم و تند شدنش درست نبوده. گفتم نباید نگاه نقطه‌ای داشت، باید کل مجموعه‌ی پویا سعیدی رو دید. هر رفتاری که تاکنون ... دیدن ادامه ›› ازش دیدیم.
جسارتا این پدیده‌ی لطفا به سنم احترام بذارین بهش می‌گن ageism (ایجیسم) که متاسفانه توی ایران خیلی رواج داره و قرار نیست هرکس از ما سنش بالاتره نظرات حتما درستی داشته باشه. من به ایشون بی احترامی نکردم. فقط سعی کردم با ادبیات خودشون -که براشون آشنا و دل‌پذیره- پاسخشون رو بدم.
ضمنا ممکنه شما هم با این تجربیات اشتباه داشته باشید چون انسان هستید و من به انسانیتتون احترام می‌ذارم نه سن و سال‌تون.
من هم اعتراض می‌کنم، اعتراض هم کردم و خواهم کرد. نمونه‌اش اجرای آقای افشاریان. ولی مقایسه‌ی قیمت بلیط یک سالن دولتی و اجرای نمایشگاهی با سالن‌های خصوصی و ... یه مقداری نشون می‌ده که شاید ما تجربه‌ی فعالیت اجرایی نداریم و با چالش‌هاش بیگانه‌ایم. من به واسطه‌ی شغلم در چند نمایشگاه تخصصی برای شرکت غرفه اجاره کردیم و بارها شده که دوتا نمایشگاه با زمان‌های متفاوت ولی موضوع یکسان تفاوت قیمت‌های عجیب و غریب داشته اون هم بخاطر اسم و رسم ‌دار بودن و... این موضوع توی بیزنس خیلی عادیه و روی هزینه‌ی تمام شده تاثیر می‌ذاره.
و من پیشنهاد می‌کنم که شما هم دیوار پویا سعیدی رو مطالعه کنید، ایشون هم هرگز نگاه بالا به پایینی نداشته و همونطور که اول صحبتم گفتم نگاه بالغانه و درست اینه که کل مجموعه رفتارهای پویا سعیدی رو ببینیم و نه فقط برخورد آخرش رو.
و نکته‌ی آخر اینکه تیم شدن علیه یک نفر و تهدید به بایکوت و برچسب چسبوندن نه درسته، نه کوچکترین شباهتی به آدم‌های بافرهنگ داره. ما که تاتر می‌بینیم و وقت و انرژی‌مون رو برای هنر می‌ذاریم نباید مثل آدم‌هایی که این وقت و انرژی رو نمی‌ذارن رفتار کنیم و احترام این محیط رو کسایی نگه نمی‌دارن که به دیگران راحت توهین می‌کنند و من یقین دارم که قطعا توهین کردن هدف هیچ‌کدوم از ما این نبوده و نیست. نه شما که مخالف هستید نه ما که موافق هستیم. صرفا اختلاف‌نظر داریم و همه‌مون حداقل یک نقطه‌ی مشترک داریم: تئاتر. که همون انقدر برامون پررنگه که بخاطرش می‌تونیم با اختلاف‌ها هم کنار هم بمونیم و تعامل کنیم.
البته من هم اصلا قصد ورود و ودفاع نداشتم ولی وقتی دیدم چند نفر در غالب یک تیم به پویا سعیدی هجمه آوردید منم ازش دفاع کردم. از برخوردش نه، از خودش و عملکردش تا به امروز.
در هرحال از شما ممنونم که وقت گذاشتید و برای من کامنتی نوشتید. <3
۱۱ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید