در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مجله فرهنگی/هنری آرادمگ درباره مونولوگ نقل مکان: فاطمه محمودی: «دوست داریم در مورد نمایش «نقل مکان» بیشتر بشنویم به خصو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:48:33
فاطمه محمودی: «دوست داریم در مورد نمایش «نقل مکان» بیشتر بشنویم به خصوص از دوستانی که تخصصی این رشته را دنبال می کنند. دوست داریم اگر نقدی به نمایش دارند آن را به ما منتقل کنند. فکر می کنم اگر این اتفاق برای همه ی اجراها بیافتد و ما بتوانیم با تحلیل و نقد درست و آکادمیک در مورد کارها صحبت کنیم، فضای نقد و تحلیل و در کل فضای تئاتر کمی پویاتر و زنده تر خواهد شد و از دام کلیشه ها و زد و بندهایی که گاهی مشاهده می کنیم رها خواهیم گشت و بی شک این اتفاق خوبی خواهد بود.»

امیر شمس: « به ادبیات، داستان و رمان علاقه دارم و جمالزاده نیز یکی از نویسنده های محبوبم است. اقتباس از یکی از رمان های این نویسنده، اولین دلیل حضورم در نمایش نقل مکان بود. زبانی که «فاطمه محمودی» در نمایشنامه استفاده کرده و ریتمی که در متن وجود داشت برایم جذاب می نمود، هرچند در اولین مواجهه با متن متوجه شدم کاری دشوار پیش رو خواهم داشت. بازی کردن مونولوگ برای بازیگر کاری خطرناک است و من پس از خوانش متن «نقل مکان» تصمیم گرفتم این کار خطرناک را انجام دهم.»

برای خواندن مصاحبه «فاطمه محمودی» و «امیر شمس» با مجله فرهنگی/هنری آرادمگ بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://aradmobile.com/mag/category/culture-and-art/cinema-theatre/interview/