در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | تارا یونس تبار درباره نمایش خانم آوازخوان کله طاس: این نمایشنامه یونسکو برای اجرا از سخت ترین کارهاست. هرچند که کلا یونسک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:55:15
این نمایشنامه یونسکو برای اجرا از سخت ترین کارهاست. هرچند که کلا یونسکو را برای اجرا بردن دل و جرئت می خواهد. پیچیده اش نکنم و بی پیرایه بگویم که این اجرا به حق دقیق و مسلط است بر قوانینی که در روند کار برای خودش وضع می کند. وفاداری اش به متن مشخص و شیطنت های زبانی اش در راستای متن است. کارگردانی و چیدمان صحنه و تمامی حرکات با کلیت کار و متن تناسب دارد.
به وضوح می شود دید که تا چه اندازه گروه اجرایی برای این اجرا زحمت کشیده اند و تا چه اندازه همدلانه در راستای خواست کارگردان قدم برداشته اند؛ که این خواست از دل متن بیرون آمده است. بر روی مرز باریکی کلیت اجرا راه می رود و از لودگی دوری می کند. تهی بودن هر چیز پایه اصلی اجراست و به خوبی حفظ می شود.
اجرا یک دست و هوشمند عمل می کند.
تبریک بسیار زیاد به گروه.
به قطع همیشه می توان بهتر بود اما تا همین جای مسیر شما قدم بسیار بزرگ و سنگینی برداشته اید و به شخصه می دانم که تا چه اندازه می تواند سخت بوده باشد.
ممنونم از لطف و محبت و حمایتتون
۳۰ دی ۱۳۹۸
خواهش میکنم. امیدوارم مجدد اجرا برین:)
۰۳ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید