در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | elnaz amirbeygloo درباره نمایش تولد بازی: نمایش با تاخیر زیادی شروع شد...و به شکل عجیبی کوتاه بود طوری که اگر چن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:57:32
نمایش با تاخیر زیادی شروع شد...و به شکل عجیبی کوتاه بود طوری که اگر چند نفر از تماشاچی ها (که احتمال میدم بار اولی نبود که نمایش رو میدیدند) ... دیدن ادامه ›› شروع به تشویق نمی کرد کسی متوجه پایان کار نمی شد. نقد دیگه ای هم که به نظر من به کار وارد بود این بود که خیلی از جاها حالت نوک زبانی و لکنت پسر خانواده حالت تمسخر رو القا می کرد. من با توجه به نظر دوستان تیوالی برای تماشای کار رفتم...که متاسفانه برای خودم و همراهم رضایت بخش نبود. نکته مثبت کار هم برای من ترانه خوانی ها بود.
ممنونم از اینکه اومدین کار رو دیدین، بابت تاخیر هم عذر میخوام ولی واقعا تقصیر ما نیست شبهایی که گروه اجرایی قبل ما سالن رو دیر تحویل میدن ماهم بالطبع یخاطر آماده سازی صحنه دیر شروع میکنیم
۰۵ بهمن ۱۳۹۸
فک میکنم حدود 50 دقیقه هست.
۰۷ بهمن ۱۳۹۸
خیلی ممنون
۰۷ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید