در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مسیح حیدری زاده درباره فیلم‌تئاتر کرونوس: نمایش کرونوس برخلاف موضوعات کلیشه و تکراری در تئاتر، روی صحنه رفت. دید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:00:09
نمایش کرونوس برخلاف موضوعات کلیشه و تکراری در تئاتر، روی صحنه رفت. دیدگاه آخرزمانی و به تصویر کشیدن یک آینده نا معلوم برای انسان ها. شاید آن ... دیدن ادامه ›› روزی که این اجرا را در سالن نمایش دیدم هرگز فکر نمی کردم مثل خانواده ای که در این نمایش دیده می شوند، روزی برای رفتن بیرون از خانه مجبور به پوشیدن ماسک و نگرانی از کرونا باشیم.
داستان این اجرا حول محور زمان می گردد. اما عاملی مهم در آن، همه چیز را تغییر می دهد. موج هایی که ناگهانی می آیند و امکان دارد که هر چیزی را تغییر دهند.
بدون اغراق می توانم بگویم کرونوس، اولین نمایشی بود که دیدگاه من به ظرفیت تئاتر ایران را تغییر داد. زیرا هرگز انتظار نداشتم نویسنده، بازیگر و طراح صحنه و موزیک ایرانی بتواند چنین داستانی که از یک فیلم هالیوودی گران قیمت انتظار می رود را به اجرا در آورد.
شاید می توان گفت اجراهایی از نوع کرونوس، می توانند جریان تولید تئاتر ایران را از حالت کلیشه وار خود خارج کرده و همچنین سلیقه مخاطبان را رشد دهد.