در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین حق شناس درباره نمایش جوادیه (بیست متری): سلام . خدا قوت . دوتا مورد هست که دوست دارم بگم . دوستان من تبلیغ این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:18:15
سلام . خدا قوت . دوتا مورد هست که دوست دارم بگم . دوستان من تبلیغ این کارو دیدم که نوشته بود به علت استقبال دو اجرایی شد کلی خوشحال شدم و تعجب کردم . الان که خواستم بلیط بخرم دیدم اصلا صحت نداره و کلی صندلی خالی هر دو تا سانس و هر دوتا روز داره . تو ذوقم خورد . فریب تبلیغاتی هم باشه خوب نیست .هنرمندا با مخاطب صادق نباشن مخاطب حرفشون و هدفشون و نگاهشون رو تو اجرا نمی پذیره . نمی‌دونم ولی به نظرم این راه جذب مخاطب نیست .
کهبد تاراج این را خواند
رضا بهرامی این را دوست دارد
خریدار
کهبد تاراج (kahbodtaraj)
جناب حق شناس ارادت در مورد دو اجرایی بودن باید خدمتتون بگم که در این پنج اجرا اصلا یک صندلی خالی هم نداشتیم و همه فروخته شده بوده( گنجایش سالن با رعایت پروتکل)
سانس های ویژه هم تخفیف نیم بها در نظر گرفتیم که در این شرایط بتوانند همه استفاده کنند.
قرارنیست تا فروش باز بشود ، همه بلیت ها فروخته شود گروه با عنایت از استقبال مخاطبان در پنج روز اول تصمیم به دو اجرایی بودن گرفت.
ممنون از توجهتون
۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کهبد تاراج
جناب حق شناس ارادت در مورد دو اجرایی بودن باید خدمتتون بگم که در این پنج اجرا اصلا یک صندلی خالی هم نداشتیم و همه فروخته شده بوده( گنجایش سالن با رعایت پروتکل) سانس های ویژه هم تخفیف نیم بها ...
ممنون از توضیحتون
۲۲ مرداد ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید