در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حامد قاضی درباره نمایش فصل گربه آبیست: فصل گربه آبی است شنبه 22 شهریور 99 ساعت 19 مهرگان را همیشه دوست داش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:30:48
فصل گربه آبی است
شنبه 22 شهریور 99
ساعت 19
مهرگان را همیشه دوست داشته ام، شاید بخاطر اولین تجربه ای که در این تماشاخانه داشته ام و یا شاید ... دیدن ادامه ›› بخاطر فضای بی نهایت صمیمی اش، وقتی درگیری که آیا نمایش "فصل گربه آبی است" را صرفا بخاطر اسم کارگردانش انتخاب کرده ای یا نه، یکی از کیسه زباله های بزرگ وسط سن نمایش تکانی تکانی می خورد و همراه موسیقی با پس زمینه ی قدم زدن نامحسوس عابری در خیابان شلوغ با رفت و آمد ماشین ها رشته ی آن افکار را پاره می کند.
حتی با توجه به تاخیر 20 دقیقه ای در آغاز کار و گوشی پدران و مادرانی که برای عکاسی و فیلمبرداری از کارهای بچه هایشان، در انتها متوجه میشوی در روز سینما انتخابی بهتر از "فصل گربه آبی است" وجود نداشت.
نمایش اپیزودیکی با یک خط ثابت داستانی دو گربه با بیش از 25 بازیگر شما را به یک صحنه ی رئال یک ساعت و بیست دقیقه ای از همه ی احوالات جامعه ات می برد.
نوشته ی"وحید فقیهی" با کارگردانی "شبنم قلی خانی" یکی از آن نمایش های است که محدود در قاب سالن های اینچنینی شاهدش خواهید بود، رنج سنی بازیگران را از خردسال تا چهل و اندی سال شامل می شود، هرچند که نبود نظم کافی در سالن، مشکلات طراحی لباس، نورپردازی، صدا و تعدد پرده های نمایش تمرکز بیننده را بهم میریزد اما ارزش دیدن را دارد.
نمایشی چهار اپیزودی که از حقوق حیوانات تا مشکلات اقتصادی، خانوادگی و بچگی های گم گشته را در انتها به پرده ی سینماها و مشکلات هنر سینما میچسباند.
از دختر لر تا قیصر و آدم برفی برایتان قصه های ناگفته ی پشت پرده های سینما را به شیواترین زبان بیان میکنند و قطعا در دیدن استعدادهای نوجوان همین حوالی خودتان چشمانتان پر از اشک می شود.
ریسمان روانشناسانه ی اتصال اپیزودها در قالب گربه ی سیاه و سفید داستان نیروی پیش برنده ی بیننده خواهد بود.
انگار شاید قیصرها، درناها، دختر لرها و ... از داخل همان صندوقچه ی زیرزمین حسینقلی خان بیرون آمده اند و علارغم تمام سنگ های پیش پای چارلی چاپلین ها همچنان به بیرون آمدن ادامه خواهند داد.
مهرگان تا اواخر شهریور میزیان شما خواهد بود اگر آماده اید بازی بیش از 25 بازیگر جوان را نظاره گر باشید.
Mojgan Hoseny این را خواند
مهدی علی‌نژاد و حسین حیدری پور این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید