در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | دور زمین: دلایل ریجکت شدن ویزای آمریکا برای افزایش شانس خود در تأیید درخواست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:32:22
دلایل ریجکت شدن ویزای آمریکا

برای افزایش شانس خود در تأیید درخواست ویزای آمریکا، توصیه می­کنیم با TravelAssist برای ویزای آمریکا اقدام کنید. TravelAssist یک شرکت تخصصی در پردازش درخواستهای ویزای آمریکا است و تاکنون به بیش از 65000 نفر برای ورود به آمریکا کمک کرده است. آن­ها به شما ویزای کمکی سراسری می­دهند که به شما کمک می­کند وارد آمریکا آمریکا شوید.
https://bestcanadatours.com/post/%D8%B1%DB%8C%D8%AC%DA%A9%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7

با این حال، آمریکا یک قانون کاملاً واضح در مورد سیاست ویزا دارد که در آن هر نوع ویزا، شرایط و روند درخواست ویزای آمریکا به روش مفصل توضیح داده شده است. قانون مهاجرت و ملیت نیز دارای بخش­های ویژه ای است که دلایل رد شدن یک درخواست را ... دیدن ادامه ›› توضیح می­دهد.
رد ویزا تحت INA بخش 221(g) به این معنی است که متقاضی درخواست نامه کامل با تمام اطلاعات لازم را به کنسول ارائه نداده است، یا اینکه مدارک پشتیبانی وجود ندارد. این در واقع به این معنی نیست که درخواست شما کلا رد شده، زیرا شما هنوز هم فرصت دارید اشتباه خود را جبران کنید و اطلاعات ناقص یا مدارک پشتیبانی را قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد پرونده تان به سفارت ارائه دهید.

بمحض اطلاع از ناقص بودن درخواست نامه، شما نامه ای دریافت خواهید کرد که دلیل دقیق عدم صلاحیت و مدارک یا اطلاعات ناقص در آن ذکر شده. شما یک سال زمان دارید تا مدارک را ارسال کنید، زیرا در غیر این صورت، پرونده شما رد می­شود و شما باید دوباره از ابتدا اقدام کنید، از جمله پرداخت هزینه ویزای جدید.

در این بخش، ممکن است سفارت یا کنسولگری تصمیم بگیرد درخواست شما را بیشتر بررسی کند، به این معنی که آنها اغلب از طریق نمایندگی دیگری بررسی های امنیتی یا تحقیقات بیشتر را انجام می­دهند. بیشتر مراحل اداری طی 60 روز پس از مصاحبه ویزا حل و فصل می­شود. اما، اگر پرونده به خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا (USCIS) یا برخی از نمایندگی­های دیگر ارسال شود، ممکن است چندین ماه طول بکشد.
دور زمین این را خواند
امپرسیونیست این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید