در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ف شاملو درباره نمایش مشروطه بانو: من هم دیشب نمایش رو دیدم. زمان نمایش : واقعا زیاد بود شاید میشد تو دو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:10:53
من هم دیشب نمایش رو دیدم. زمان نمایش : واقعا زیاد بود شاید میشد تو دو سعت و نیم هم تمومش کرد .فکر می کنم اگر به جای آنتراک که زیاد هم فرقی به حال تماشاگرها هم نمی کرد نمایش رو زودتر تمونم می کردن بهتر بود.

نور :خوب بود .

بازی : علیرضا محمدی- مریم توکلی - رویا نونهالی- شهرام حقیقت دوست -سیامک صفری خوب بود اما بازی علی سلیمانی-مسعود میر طاهری و ایمان دبیری از همه بهتر بود!هومن سیدی هم خوب بازی کرد اما زمانی که اوج می گرفت لحنش و صداش شبیه دوبلور ها ی کودک می شد!بازی بقیه بازیگرها هم مثل همیشه معمولی بود .

دکور:دکور رو دوست داشتم و زحمت زیادی براش کشیده شده بود!از صحنه های نمایش هم صحنه ی اول و کالسکه ی گردان و همینطور صحنه ی اجرای تیاتر رو ... دیدن ادامه ›› هم دوست داشتم و فکر کنم جزو صحنه های قشنگ بود!

لباسها خوب بودن.

موسیقی : خیلی بوب بود مخصوصا آواز آقای حامد تمدن.

چهره پردازی :خوب بود.

پوستر و بروشور : والا پوستر نمایش رو درست ندیدم اما خوبه.ولی بروشور بد نشده یه کم شبیه بروشور همه ی فرزندان خانم آغا شده اما بد نیست.

در کل از نمایش بدم نیومد و فکر می کنم اگر کسی قصد دیدن نمایش رو داره پیشنهاد می کنم یه کم صبر کنه که از اجرا های اول بگذره پخته تر بشه-و اگر حوصله ی سه ساعت و نیم نمایش دیدن رو داره و وسیله ی شخصی برای برگشت به خانه ! پیشنهاد می کنم نمایش رو ببینه ارزش یک بار دیدن رو داره اگر بتونه با تخفیف قیمت هم باشه که بهتر!

به همه ی عوامل نمایش خسته نباشید می گم .
یه چیزی هم بگم من کار تئاتر نمی کنم اما فکر میکنم خیلی سخت باشه سه ساعت و نیم رو صحنه باشی و اون همه دیالوگ سنگین رو حفظ باشی و نزدیک یک ماه هم اجرا کنی!!