در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | Hoda Bahrami درباره نمایش مانش: نورپردازی، طراحی صحنه، فضاسازی و موسیقی کار بی‌نظیر بود. نورپردازی بی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:42:03
Hoda Bahrami (hodbah)
درباره نمایش مانش i
نورپردازی، طراحی صحنه، فضاسازی و موسیقی کار بی‌نظیر بود. نورپردازی بی نقص در کنار موسیقی تاثیرگذار این کار بارها و در صحنه‌های مختلف من رو شگفت‌زده و بعضا احساساتی کرد.
متن اما خیلی جای کار داره هنوز. بازی‌ها خوب اما جناب آقای حسینی‌نیا درخشان بودند. با توجه به اینکه سوژه این نمایش به نوعی دغدغه شخصی من هست، در مجموع از دیدن آن لذت بردم و دیدنش رو پیشنهاد میدم؛ بی شک خالی از لطف نخواهد بود.

در انتها برای آقای مرادی و تیم بسیار عالیشون آرزوی موفقیت دارم، درخشان باشید و پر اجرا.
خانم بهرامی عزیز
خوشحالیم که تجربه خوبی از تپاتر دیدن در پردیس شهرزاد داشتید
امیدواریم که همچنان میزبان شما باشیم
۰۴ مرداد ۱۴۰۱
پردیس تئاتر شهرزاد
خانم بهرامی عزیز خوشحالیم که تجربه خوبی از تپاتر دیدن در پردیس شهرزاد داشتید امیدواریم که همچنان میزبان شما باشیم
شهرزاد عزیز،
منم از شما ممنونم که در تلاش هستید شرایط رو برای تماشاگران بهتر کنید و ایرادات وارده رو برطرف کنید. اما متاسفانه مشکل تماشاگرانی که قوانین ابتدایی تماشای تئاتر رو زیر پا میذارن هنوز پا بر جاست. کاش مامور انتظاماتی توی سالن بود که گوشی تلفن اون دوست عزیز که چندین بار با فلش اقدام به عکاسی کردند رو ضبط کنه که کارگردان مجبور نشه از اتاق فرمان خودش رو سراسیمه به ایشون برسونه.
در مورد ماسک هم، متاسفانه تعداد بالایی از تماشاچیان ماسک نداشتند، حتی عنوان شد پوشیدن ماسک الزامی نیست.
۰۵ مرداد ۱۴۰۱
پردیس تئاتر شهرزاد
مینای عزیز برای نمایش مانش فروش خارج از ظرفیت نداریم که البته وقتی تعداد تماشاگر ۱۰۰درصد است تفاوت چندانی با خارج از ظرفیت ندارد اما بدون ماسک ورود نداریم خیلی از تماشاگران هم همیشه دنبال ...
ولبی باید عرض کنم که جرف تان اصلا نمی پذیرم انهم با توجه هزینه سرسام اور رفت وامد ودوم این حتما مال سال 964 بودهاست نه مال اکنون که با این اوضاع واقعا اسقبار اقتصادی کشور .الته تماشگران قشر مرفه تان .نه علاقمندان به تاتر . پی نوشت علت تانکه ذکر به تماشاخانه شهرزاد دادم این است که این احمال کاری انها با توجه افزایش تعداد مبتلایان ونارجی شدن شهر تهران باید بخواهند همه تماشاگران ماسک را بزند .
۰۵ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید