در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی نصری: نزدیک به ده سال میشه که عضوی از تیوال هستم. به ندرت در مورد نمایش هایی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:40:07
نزدیک به ده سال میشه که عضوی از تیوال هستم. به ندرت در مورد نمایش هایی که دیدم مطلبی نوشتم, ولی با وجود این بسیار استفاده می کردم از نظرات کاربران تیوال به ویژه در چهار پنج سال اول شروع کار این سایت. واقعا وجود همچین سایتی یک غنیمت بود برای منی که علاقه زیادی به تئاتر رفتن داشتم و انصافا نظرات برام خیلی مفید بودند.
متاسفانه از حدود چهار سال قبل یه روندی شروع شد با هدف ایجاد کاربران فیک و دادن نظرات مثبت و امتیازات بالا به نمایش ها با هدف جذب تماشاگر بیشتر. الان بر اساس تجربه ای که پیدا کردم خیلی نیاز نیست تا پروفایل کاربر رو باز کنم و از همون اسم (معمولا) و نظر کاربر متوجه فیک بودن نظر میشم.
من متوجه شرایط سختی که تئاتر ما داره به خاطر شرایط اقتصادی و خیلی مسائل دیگه هستم, ولی متاسفانه این روند در مورد شخص خود من و چند نفر از دوستان که میشناسم تاثیر خیلی منفی داشته و منی که شاید ده سال پیش گاهی در روز سه نمایش می دیدم بسیار دلسرد کرده از دیدن خیلی از نمایش ها و وجود یکی دو نظر اینچنینی باعث میشه حتی اگه نمایش, اجرای خوب و قوی باشه من رو منصرف کنه از خرید بلیط.
این تنها نظر شخصی من هست و تجربه من که راستش مدت ها بود دوست داشتم مطرح کنم که فرصتش پیش نمیومد.
با آروزی موفقیت و سلامتی برای همه گروه های نمایشی و هنر دوستدان
جناب نصری درود، امثال شما قدیمیها اتفاقا نباید عرصه رو‌ خالی کنید، تماشا کنید، بنویسید و نقد کنید و امتیاز دهید تا دیگران ملاک انتخابشان شود.شما قدیمیها باید الگوی همه باشید نه پس پرده.
۱۹ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید