در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سوسن رعنایی درباره نمایش کفنم کجاست؟: چجوریه هیچ نطری نوشته نشده بعد امتیاز شده4/9
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:50:29
چجوریه هیچ نطری نوشته نشده بعد امتیاز شده4/9
سلام دعوتتون میکنم به دیدن نمایش .خوشحال میشم ببینمتون🙏🙏🌹
۲۴ شهریور ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید
متن روند بسیار خوبی داره و صحنه های کمدی موقعیتی خوبی رو ایجاد می‌کنه که با یک تراژدی هر یک از صحنه ها تمام میشود و این تکرار کمی از هیجان کار کم میکنه چون میدونیم در پایان هر صحنه شاهد یک تراژدی هستیم ، بازی ها در یک سطح نیستند اما اکثریت بازیگران به خوبی ایفای نقش می کنند و در خلق فضا خوب هستند و مخاطب رو با خودشون همراه میکنند...
زمان کار زیاد هست و می‌تونه کمتر باشه چون به کار لطمه ای هم وارد نمیشه ...
در مورد گروه حرکت : در عین هماهنگی یک ناهماهنگی ریزی هم وجود داره و اینکه تخته چوب هایی که اجراکننده‌ها روش هستند خیلی احساس ناامنی ... دیدن ادامه ›› ایجاد می‌کنه ، چون نگرانی در چشم های اجراکننده ها رو میشه دید وقتی که میخوان حرکت کنند... اما با این حال گروه حرکت به خلق فضا کمک میکنند ، و مشخص هست که تمرکز کارگردان روی این بخش زیاد بوده ، چون ما میزانسن و قاب ها رو تماما در گروه حرکت می بینیم و در صحنه های بازیگران شاهد قاب بندی نیستیم ... حرکت صحنه ی آخر ، به دلیل تعداد اجراکننده ها و کمی عمق صحنه ناهماهنگی ها بیشتر دیده میشه و اینکه حرکت ها کاملا کپی هست از کارهای دیمین جلت ، و تریشا براون و کریستال پایت و دیگر رقص ها که بارها در صفحه های مختلف ایسنتاگرام شاهد بودیم ..
در نهایت خسته نباشید میگم به همه گروه و امیدوارم اجراهای بیشتری ازشون رو ببینم 🤗
۲۷ شهریور ۱۴۰۱
واقعا تاتر خوبی بود. لذت بردم از متن و محتوا و فرم . جالب بود از زندگی روزمره و تجربه لحظات و اتفاقات جاری هم در کنار ابعاد تاریخی استفاده شده بود.
چون زمان کار به درستی زیاده بنظر میرسه بهتره تایم تاتر حدودای ۷ باشه که امکان استفاده بهتر برای همه اقشار باشه.
خلاصه اونقدر جالب بود که شوق دارم دوباره تاتر و ببینم.
۲۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید