در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | خورشید درباره نمایش این آب آشامیدنی نیست: نمایش خیلی خوبی بود. شخصیت پردازی وودی آلن برای تعریف نقش های مختلف سی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:51:19
نمایش خیلی خوبی بود. شخصیت پردازی وودی آلن برای تعریف نقش های مختلف سیاست آمریکایی بسیار دقیق و تاثیر گذار بود و تیم شما هم به خوبی نقش ها رو بازی کردند.
جای تاسف داره که از کامنت ها و بازخوردهای مردم به نظر میاد بیشتر به جنبه طنز و ابتذال نمایش توجه کردند. اما به نظرم حتی وودی آلن از این طنز در جهت نشان دادن ماهیت واقعی جامعه و سیاست امریکایی- سعودی استفاده کرده که کمتر به آن توجه شد و اتفاقا با وقایع اخیر ایران شباهت داشت. در هر صورت برداشت از تئاتر آزاد است. برای من بسیار قابل تامل بود. خسته نباشید میگم به تیم خوبتون.
سپهر و امیر مسعود این را خواندند
محمد شمس آبادی این را دوست دارد
ممنون از این که به تماشای این نمایش نشستید و آقای محمدی هم بارها گفتند تئاتر جای برای تفکر است ممنون از تفکر زیبای شما و همه تماشاگران گرامی این کار ولی نظر شما به شخصه خستگی رو از بنده و تیم تهیه زودود سپاس خوشحال میشم در روز آخر مهمان بنده به تماشای دوباره کار بنشینید
۱۲ آذر ۱۴۰۱
سپاس از اینهمه لطف و دقت شما. ممنون که انقدر زیبا دیدین و ریزبینانه به فکر نشستین. من خیلی خوشحالم از وجود تماشاگرای مثل شما که هنوز سلیقه ی برخورد نمی کنن و به دنبال پیام نمایش هستن دور از هر نوع حسادت و خود بزرگ بینی . واقعا افتخاری بود حضور شما برای من و گروه ام.
۱۴ آذر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید