در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مهران احمدیان درباره نمایش شاهزاده خانم و کلاغ های تاج طلا: برای این نمایش زحمت کشیده شده و نتیجه‌ی خوبی هم داده. طراحی صحنه، لباس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:27:44
برای این نمایش زحمت کشیده شده و نتیجه‌ی خوبی هم داده. طراحی صحنه، لباس‌ها و به ویژه عروسک‌ها همه خوب بودن. داستان خوب و بازی‌های خوب نشونه‌ی ارزشی است که نویسنده و کارگردان برای کار خودش قائله و احترامی که به بیننده‌ی کار می‌گذاره.
بازی‌ها با انرژی است، متن و شعرها با دقت و خوب نوشته شده و موسیقی خوب و جذاب است. آفرین به این تیم که یک نمایش خوب از کار در آوردن.
پسرم هم از نمایش خوشش اومده بود و غرق در تماشا بود.

کمی صدا مشکل داشت که البته بخشی از این مشکل به‌خاطر بعضی از تماشاگرهای بزرگ‌سال! بود که با چیپس و پفک و بلند صحبت کردن، مزاحم بودند. کاش خودمون رعایت کنیم که بچه‌هامون هم یاد بگیرن.

امیدوارم کارهای بیشتری از آقای شش‌پری ببینم.
امیر مسعود این را خواند
سلام سپاس از انرژی مثبت شما. به امید دیدار دوباره🌱❤️
۱۷ آذر ۱۴۰۱
سلام. ممنون از حضورتون. خوشحالیم که نمایش رو دوست داشتید. به امید دیدار دوباره💚🌱
۱۹ آذر ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر نمایش جدید گروه ما به نام(نگو نمیشه ) تا ۲۶ تیر ماه ساعت ۱۸ در پردیس تئاترشهرزاد اجرا میشه.به امید دیدار🌱
۱۰ تیر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید