در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | | امیر حدادی | درباره نمایش موشمرگی: موشمرگی روایتی از زندگی اسفناک زنان و دخترانی در دوره معاصر است که ارا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:20:05
موشمرگی روایتی از زندگی اسفناک زنان و دخترانی در دوره معاصر است که اراده و جسم شان دیگر از آن خودشان نیست ، مجبور به اطاعت هستند وگرنه باید رنج هایی به مراتب از مرگ بدتر را متحمل شوند. به نوعی کتاب زندگی آنها توسط فرد دیگری نوشته می شود.
نمایش در دو فضای متفاوت اجرا می شود که تا نیمه های نمایش شاید متوجه ارتباط آنها نشد ، اما بعد از آن این ارتباط بسیار زیبا و تامل برانگیز نمایان می شود.
از نکات مثبت نمایش بازی درخشان آقای حسن زاده ، خانم شقایق شیرازی و خانم سحر گلشیری و هماهنگی خوب بازیگران و چیدمان متناسب بود که حال هوای مورد نظر رو منتقل میکرد. بسیار لذت بردم.

بنظر من ایراد نمایش ، اجرای قسمت هایی از نمایش در بخش جلویی سن بود ؛ باتوجه به چیدمان صندلی ها در سالن3 شهرزاد ، امکان دیدن آن بخش عملا از ردیف دوم به بعد امکان پذیر نیست . برای تماشا باید نیم خیز شد یا قید دیدن را زد. شاید با چندگام عقب بردن اجرای نمایش این مسئله حل بشه.

خسته نباشیید به تمامی عوامل <موشمرگی>
سپهر و شیما جعفرزاده این را خواندند
مهدی محبعلی (سهاب) و سحر گلشیرازی این را دوست دارند
سلام ممنون از حضورتون . حتما این مسأله رو در شب های بعد در نظر می‌گیریم. ممنون از حسن توجهتون
۰۷ بهمن ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید