در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سید سعید محمدی درباره نمایش مانتکو در سرزمین پادشاهی: ما از طرفداران پر و پا قرص این گروه تئاتر هستیم و این بار هم مثل نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:56:30
ما از طرفداران پر و پا قرص این گروه تئاتر هستیم و این بار هم مثل نمایشهای قبلی دخترم خیلی لذت برد. گروه بسیار عالی و حساب شده کار کرده بود و پیغام آموزنده نمایش به خوبی منتقل شد. از تک تک عوامل کار کمال تشکر را دارم.
یک مساله مهم که برمیگرده به برخی والدین بچه ها که باید در نظر داشته باشند تئاتر به صورت زنده برگزار میشود و هزینه و وقت زیادی برای ارائه کار صرف شده. همینطور دیگر تماشاچیان هم وقت و اندک هزینه ای صرف کردند و برای تماشای کار به سالن آمده اند. دور از انصاف است که سالن مملو از سر و صدا و بوی خوراکی (پاپ کورن، پفک، چیپس....) باشد. شما با چهل تومان هزینه بلیطی که صرف کردید اون سالن رو نخریدید که هر طور دوست دارید رفتار کنید.
سپهر، امیر مسعود و اسماعیل رحیمی سروش این را خواندند
N B این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید