در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | دکترمحمد رضا نجفی درباره نمایش ماشین دودی: به نام ایزد یکتا عصر پنجشنبه به دعوت بانوی بی مثال زندگی ام ، برای دی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:38:19
به نام ایزد یکتا
عصر پنجشنبه به دعوت بانوی بی مثال زندگی ام ، برای دیدن نمایش ماشین دودی به تالار سنگلج تهران میهمان شدیم .
قبل از ورود، عطر گل‌های تازه و اکسیژن و اتمسفر پارک شهر هوش از سرما برد و وارد تالار سنگلج که شدیم با دیدن گروه موسیقی سنتی در کناره ی صحنه و اجرای زنده و همزمان جانمان تازه تر شد .
نغمه های دل انگیز و صدایی وصف ناشدنی ستایش مرا در باره گروه موسیقی نمایش برانگیخت.
نقال به مثابه زنی با هیبت و لوطی مآب همراه با دیالوگ‌های ماندگاراز داخل سالن تماشاچیان وارد صحنه شد و پیام بی بدیل نمایش در ابتدای کار مرا به هوش داشت که قصه قصدی دارد تا نقبی به تاریخ تاریخی زنان سرزمین ام زند .
پس حواس پنجگانه ام جمع شد تا با دقت بیشتری جان و دل را همراه کنم برای دیدن .
صحنه محبس با حضور بازیگران بی نظیر شکل دیگری به پی نوشت ذهنی ام داد بدین سان که نمایش ، کمدی جذاب و جانداری را در درونمایه خود دارد و ... دیدن ادامه ›› این موضوع در کلیت جذابیت خاص خود را برای من بیشتر کرد .
ابرام و منوچ و دیگر کارکترها اندک اندک جای خود را در نمایش باز کردند و همراهی موسیقی زنده خاصه سازهای کمانچه و تار با اکت بازیگران شوقی وصف ناپذیر در ما ایجاد نمود .
القصه ، متنی قوی ، نوری گرم ، دکوری جذاب ، میزانسن ها بی نظیر و بازی یکدست بازیگران خصوصا آقای دانیال تفرشی ، شور و شوق وصف ناپذیری را به جانمان هدیه کرد .
با این نمایش پس از مدتها از عمق وجودم خندیدم و با اوج احساس ام در دل داستان آسمان چشمانم ابری شد .
نمایش ماشین دودی طوری در دلمان جای گرفت تا به تمامی دوستان و هنردوستان هموطن و حمایت گر تئاتر یکبار دیدن این نمایش را توصیه کنم .
الهی که مانا باشید و همواره بدرخشید.