در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | بابک درباره نمایش مناظره وایادولید: دیشب این نمایش رو دیدم و فکر کنم باید چندتا نکته رو در موردش بگم , اجر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:59:46
دیشب این نمایش رو دیدم و فکر کنم باید چندتا نکته رو در موردش بگم , اجرای بدی نبود اما جذاب هم نبود . موضوع خوبی داره و متن هم به نسبت خوب ترجمه شده . دیالوگ ها زیاده و با توجه به اینکه قصه در قرن 16 اتفاق می افته کمی سخت تر هم شده . اینطور به نظر میومد که بازیگرها هنوز به دیالوگ ها زیاد مسلط نیستن و بارها شاهد تپق های فراوون و حتی فراموشی کلمات یا جملات بودیم که البته احتمالا یکی دو هفته دیگه درست خواهد شد .
دکور خاصی نداشت , نورپردازی هم چنگی به دل نزد . موسیقی و افکت های صوتی واقعا بد بود , به نظرم یا بهتره صدایی نباشه , یا حداقل به درستی انتخاب و میکس بشه , برای ده دقیقه صدای بارون حداقل 6 بار صدای قطع و وصل شدن فایل صوتی رو میشد شنید . من صدابردار نیستم اما فکر میکنم با کمی دقت میشد ده دقیقه صدای بارون یکنواخت و یکدست رو داشت به جای این افکت وصله پینه ای که شنیده میشد .
بازیها هم متاسفانه خیلی قوی نبود , البته همه عزیزان پیشکسوت بودن و مطمئنا به اندازه سن من تجربه بازیگری دارن اما هنوز بازیهای پخته ای رو نمیشد دید . البته از بازی خوب اون عزیز دل خردسال که نقش یک کودک مریض رو انقدر خوب اجرا کرد نباید گذشت .
نکته آخر : با توجه به اینکه آقای جلیل فرجاد در نمایش حضور ندارن و در آینده قراره اضافه بشن فکر کنم درست نباشه که اسم و تصویر ایشون الان استفاده میشه , البته برای من فرقی نمی کرد چون بازیگر جایگزین ایشون هم به خوبی نقش رو بازی کردن و با توجه به دو تا کاری که جدیدا از آقای فرجاد دیدم حتی شکل بازیشون هم شبیه همدیگه است , اما شاید اینکه مخاطب تا اواسط نمایش منتظر حضور ایشون هست و ایشون رو نمی بینه باعث بشه ناخداگاه قضاوت بدی در مورد این موضوع بکنه و احساس منفی داشته باشه که فکر میکنم با کمی مدیریت میشه جلوی این موضوع رو گرفت .
خداقوت و موفق باشید