در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Zahra Ghazi درباره نمایش رستاخیز عشق: در شب دوم اجرا این نمایش رو به تماشا نشستم اول از همه باید خسته نباشید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:22:02
در شب دوم اجرا این نمایش رو به تماشا نشستم اول از همه باید خسته نباشید جانانه ای به سالن شهرزاد بگم که با “هشتاد دقیقه” تاخیر رکورد خودش را در بی نظمی ارتقا داد.نمایش که می بایست ساعت ۲۱ آغاز میشد ساعت۲۲:۱۰ دقیقه به اجرا رفت ،این سالن متاسفانه هیچگونه ارزشی برای زمان مخاطب قائل نیست و هر بار با هر اجرا داره بدتر از قبل شیوه مدیریتش رو پیش می بره.با این همه انتقاد به این سالن میشه و هیچ بهبودی در کیفیت مشاهده نمیشه.
خداقوت به همه عوامل و بازیگران،حرکات موزون بسیار هماهنگ و جذاب بود و خواننده محترم صدای گیرا و زیبایی داشتند اما هیچ جزییاتی از داستان برای مخاطب آشکار نیست.این نمایش دیالوگ نداره و تکیه فقط بر روی پرفورمنس هست که کافی نیست.به نظر من باید شخصیت های اصلی با چند خط دیالوگ خط داستان رو برای تماشاگر واضح می کردندیا لااقل قبل از اجرا با یک کاتالوگ این توضیحات داده میشد.به عنوان شخصی که بر داستان شمس و مولانا اشراف داره و از نوجوانی علاقمند به مولانا هستم باید بگم برای من و دوستانم مشخص نبود حتی کدام بازیگر نقش شمس رو داره و کدام مولانا! بازیگر آقایی که یکی از این دو نقش مذکور را داشتن و با جلیقه آبی رقص سماع رو انجام میدادن در خیلی از صحنه ها به طور اغراق آمیزی حالت تلو تلو خوردن و کلافگی رو نشون میدادن که از جذابیت کار کم می کرد.مشخص نبود پسر بچه چه کسی بود و یا بازیگری که لباس مشکی به تن داشت و صورت سفید. یا حتی نیروهای شر که هر بار به یه نفر آسیب میزدن و می کشتند و در صحنه بعدی همان شخص با رقص به صحنه می آمد.روایت داستان کاملا در ابهام هست و حیف چنین نمایش با اجرای قوی که به این جنبه مهم نپرداخته.پوشش و لباس ها زیبا بود و گروه دف و موسیقی زنده هم خوب می نواختند هر چند بخش زیادی از موسیقی از قبل ضبط شده است.طراحی حرکات موزون و هماهنگی گروه در رقص ها عالی بود و به همه این عزیزان دستمریزاد گفته و براشون آرزوی موفقیت می کنم.
واقعا مدیریت سالن شهرزاد بر خلاف بیشتر شدن تعداد اجراها روز به روز داره ضعیف تر میشه
در دوران کرونا، بهداشتی کردن سالن رو بهونه میکردن و حتی یک بار قطع برق رو ولی الان چیزی جز نحوه مدیریت نمیتونه باشه
۱۶ آبان ۱۴۰۲
Ehsan Vahab
کاملا فشاری که روی تیم مدیریتی هست از کامنتتون قابل درکه و امیدوارم که موفق باشید. خواسته ای که به شخصه داشتم این هست که وقتی اجرا به دلیل تاخیر به ساعتهای پایانی شب میرسه برای حفظ امنیت بانوان، ...
👏🏻🌻
۱۷ آبان ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
عزیزم وقتی جای ۶ اجرا که استاندارد و معقوله، ۱۲ اجرا به صحنه می‌برید چاره‌ای جز این تأخیرها نیست!!
فقط اون پیام قرمزی که اکثرا پای اجراهای شهرزاد درج شده.احساس میکنم در دنیای موازی این پیام جدی است
۲۴ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید