در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد فراهانی درباره نمایش تهران پاریس تهران: من دیشب این نمایش رو دیدم ، اولین نکته قابل توجه برام تماشاخانه ملک بو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:52:49
من دیشب این نمایش رو دیدم ، اولین نکته قابل توجه برام تماشاخانه ملک بود که به نسبت منظم تر و با برنامه تر بود و با کمترین تأخیر نمایش شروع شد که جا داره از همه بر و بچه های دست اندر کار تشکر کنم چون شاهد زحماتشون بودم . . .
نمایش تهران پاریس تهران اولین موردی که برام هم جالب بود و هم عجیب ، ریتم تند نمایش بود که این موضوع به نظرم بازیگر را با چالش رو به رو می کند و کارگردانی همچین نمایشی بسیار سخت تر خواهد بود ، که از این نظر به سعید دشتی عزیز و بازیگران عزیز سینا ‌ساعی ، آیدا ماهیانی و فرزین ‌محدث تبریک میگم . اما برای من این ریتم تند زیاد جالب نیست ، البته این نظر منه شاید خیلی از دوستان مشکلی با این سبک نمایش نداشته باشند (شاید برای من خیلی ریتم اش تند بود) .
مورد بعدی که اصلا نمیتونم ازش بگذرم سینا ساعی عزیز هست ، در نگاه اول شاید یکی از دلایل استقبال از این نمایش سینا جان و حضور دوستداران رپ فارسی باشه و حتی شاید خیلی از دوستان مخالف حضور ایشون بر روی صحنه تئاتر باشن اما باید بگم به نظرم واقعا بازیشون عالی بود و همه جوره نظرم رو جلب کرد ، صداشون هم که دیگه اصلا نیاز به تعریف نداره.
بازی فرزین جان محدث شیرین و جالب بود ، بازی خانوم آیدا ماهیانی خیلی باورپذیر بود و به خوبی اجرا کردن.
خسته نباشید دمتون گرم ❤️❤️