در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | انسانم آرزوست درباره نمایش سوگواری در خیابان ریچموند: سلام خدا یا این سرزمین را از دروغ، خشک سالی و دشمن دور بدار. (داریوش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:10:52
سلام
خدا یا این سرزمین را از دروغ، خشک سالی و دشمن دور بدار. (داریوش شاه)

ما میخواستیم امشب این نمایش رو ببینیم.
ابدا هم قضاوتی نمی کنم.
اما چطوری میشه اکثر نظرات رو افرادی دادند که 6 ساعت عضو تیوال شدند. از قضا همشونم نام کاربریاشونم عین هم هست!! مثلا نام کاربری های زیر:
u.wupjp6
u.27rdya
u.xkhzvl
u.a2922p
u.6cirp3
u.dkv9qd
u.2s62na
u.nv90qv
این همه هماهنگی دیگه خیلی باحاله. کار خودتونم نیست؟

اگر کار هم قوی باشه یکی مثل من هم که بخواد بیاد با این جور نظرات به شک نمیوفته؟

از بین بردن اعتماد سودش چیه؟
با تشکر
۱۴ نفر این را خواندند
ali agha این را دوست دارد
سلام و ارادت کاش قبل از قضاوت اول اطلاعات کسب کنید تحقیق کنید از تیوال بپرسید پاسخگو هستن بهتون . یک سری از مخاطبانی که تشریف آوردند حتی شاید تا الان در تیوال عضو نبودن و لطف کردند برای دادن نظر که اجباری هم در کار نبوده صفحه تیوال باز کردن. بهرحال شما افتخار بدین تشریف بیارین بعد نظر شخصی خودتون( که قطعا نظر شماست و سلایق مختلف متفاوته) رو بفرمایید
مد نظر داشته باشید که مخاطبین تئاتر خدا رو شکر دارن بیشتر میشن و صفحه های جدید باز میشود همین الان مخاطبین تیوال کلا ۱.۱۸۹.۰۰۰ نفر هستند ،این جمعیت کجا و جمعیت فقط تهران کجا ؟
پس طبیعیه که اکانت جدید باز بشه و این هم کدی هست که تیوال میده و مطمئن باشید اگر برنامه ریزی شده بود قطعا به همه میگفتیم حواستون باشه نام کاربریتون رو عوض کنید که تابلو نباشد . بیصبرانه منتظر دیدارتونیم سپاس فراوان 🙏🌺🙏🌺🙏🌺🙏
۲۲ دی ۱۴۰۲
- با تشکر از محبتتون. من اگر سعادت بشه و کار شما رو ببینم هم بازم اجازه نمیدم به خودم که قضاوتی کنم.. هر چیزی ممکن هست.
- اینکه یک کاری 20 تا نظر داره یهویی 8 تاش دقیقا این شکلی هست و همه مخاطبای جدید تاتر هم اومدن این کارو دیدند و امتیازش میره روی 4 اونم با فاصله چند ساعت میتونه بازم طبیعی باشه.

سعادت بشه میایم کارو می بینیم در اولین فرصت. ممنون از توجهتون.
۲۲ دی ۱۴۰۲
این داستان u و اینها پیشنهاد خود تیوال است..
ولی تجربه نشان داده اگر پروفایلی کمتر از یک هفته و فقط برای یک تئاتر خاص تعریف و تمجید کرده باشد طبق تابع توزیع نرمال احتمال ۹۵ درصد، ارزش دیدن ندارد.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید