در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احمدرضا حجارزاده درباره نمایش دلغک: صدها درود و خسته نباشید به آقای سعید ابک برای تولید نمایش زیبای «دلغک»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:16:13
صدها درود و خسته نباشید به آقای سعید ابک برای تولید نمایش زیبای «دلغک» و همین‌طور بازیگران خوب کار و گروه اجرایی. واقعاً دست‌مریزاد به همگی. عالی بودید. عالی ...
امروز به تماشای نمایش «دلغک» ارزشمند نشستم و باید بگویم بسیار غافلگیر شدم از این‌همه زیبایی در اجرا و قصه و انتقال مفاهیم به مخاطب هدف خود.
نمایش «دلغک» از متفاوت‌ترین آثار نمایشی برای نوجوانان است که به نظرم خوب است همه‌ی بچه‌های 12 سال به‌بالا و حتا پدرها و مادرها آن را ببینند. دلغک یک نمایش متفکر است که باید آن را با صبر و دقت به تماشا نشست و از هر لحظه، هر قاب، هر نریشنی که پخش می‌شود و از بازی هر سه بازیگر حرفه‌ای و بی‌نظیر آن ـ خانوم معصومه آرواز و آقایان علی باروتی و سعید ابک ـ لذت برد.
کارگردانی جناب سعید ابک دقیق و درست و حرفه‌ای است و جای صدها تحسین و ستایش دارد. در نمایش دلغک هیچ صحنه و جمله‌ای بی‌دلیل و بی‌کاربرد نیست و به خوبی می‌توان دریافت نویسنده و کارگردان برای هر لحظه از این نمایش فکر و هدفی داشته است.
بی‌تعارف بگویم جای چنین نمایش‌هایی در میان گونه‌ی تئاتر نوجوان به شدت خالی بود و امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور و همچنین خانواده‌ها و علاقه‌مندان به تئاترهای شریف و اصیل، از نمایش دوست‌داشتنی «دلغک» ... دیدن ادامه ›› حمایت بکنند.
به همه‌ی خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنم تا دیر نشده برای تماشای نمایش فوق‌العاده‌ی «دلغک»، خودشان را به مرکز تولید تئاتر کانون پرروش فکری برسانند و این نمایش حیرت‌انگیز را از دست ندهند.
پاینده و برقرار و سلامت باشید هنرمندان عزیز و دوست‌داشتنی ...
این گونه کارها با این محتوا، حمایتگرهای خودش رو داره، مسئولین فقط سنگ اندازی نکنند، نیازی به حمایتشون نیست.
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید