در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | بهنام زینعلی درباره نمایش ترانه های پروانه: این نظر من ، فقط نظر شخصی منه و هرکسی میتونه موافق یا مخالف من باشه.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:47:32
این نظر من ، فقط نظر شخصی منه و هرکسی میتونه موافق یا مخالف من باشه.
اولین چیزی که قبل از شروع اجرا بشدت انرژی منو گرفت شروع اجرا با سی دقیقه تاخیر بود (که البته این مورد ارتباطی به گروه محترم نداشت) ولی خیلی انرژی منفی داد.
وارد سالن شدم و با دیدن فضای مینیمال دکور و تیم موسیقی متوجه شدم قراره یه کار خوب ببینم. این ذهنیت، تاخیر سی دقیقه‌ای رو داشت از خاطرم میبرد که متاسفانه مورد جدیدی مثل یه سطل آب یخ، اذیتم کرد و اونم رفت و آمد بیش از اندازه تماشاگران حتی با شروع اجرا بود. مگه میشه حین اجرا تماشاگر بیاد داخل یا خارج بشه؟!!!!
شاید همین دلایل باعث شد اپیزودهای نخست کار اصلا به چشمم نیاد. اما انگار یه چیزی مدام توی سرم میپیچید که قراره اتفاقات خوبی بیفته انقدر غر نزن!
بازی بازیگران جوان به مرور انقدر برام جذاب و جذابتر شد که دیگه وقتی به صحنه مونولوگ خانمی که درمورد رژلب و مشکلاتش صحبت میکرد رسیدیم ، داشتم کیف میکردم از اینکه توی سالنم و این نمایش رو انتخاب کردم. همین حس در صحنه سرباز صدچندان شد و اونجا ایمان آوردم به هنر مدیریت جناب نادرپور نازنین و کار با جوانان ... دیدن ادامه ›› مستعد.
موسیقی و صدای آواز خواننده محترم خانم گروه هم که چیزی جز شاهکار نبود.

اما اپیزود آخر...
دیگه شورشو درآورده بود از بس عالی بود!!!! همش میخوام جلوی خودمو بگیرم اسپویل نکنم پس به همین جمله بسنده میکنم که صحنه آخر مثل جایزه ای بود که به افرادی داده میشد که مثل بقیه زود قضاوت نکرده بودن و تا انتها محذوب نمایش بودند.

در کل بابت ساختن قاب های نمایشی زیبا، طراحی صحنه بکر و کاربردی و عالی، موزیک متن شاهکار و بازی ها و کارگردانی درخشانی که برای ما رقم زدید از شما ممنونیم جناب نادرپور
سپاس از شما دوست عزیز و ارجمند که ما را برای تماشا انتخاب کردین وظیفه ی من اینست که نمایشی تولید کنم که خدایی نکرده دوست عزیزی شما احساس نکنه وقتش تلف شده. خوشحالم که نمایش دلچسب شما بوده.
۱۰ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید