در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ریحانه کیامری درباره نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟: سلام. من دو شب پیش همراه دوستانم این نمایش رو دیدیم. بسیار عالی و همه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:27:02
سلام. من دو شب پیش همراه دوستانم این نمایش رو دیدیم. بسیار عالی و همه چی تموم. از تمام صحنه و میزانسن موجود استفاده شد و هیچ چیز بیهوده وجود نداشت. نور عالی، صداها عالی، بازی‌ها عالی، متن عالی. انتقادات اجتماعی در پس طنز کاملا واضح بود و برخلاف نظر دوستان اصلا هم با ترس و اغماز نبود. به هر حال اینجا ایران است! یه سری چیزها همیشه خط قرمز بودند و هستند متاسفانه. هنر و هنرمند در این چند دهه همیشه محدود بوده و بازی با کاراکترهای سیاسی و دولتی یه خط قرمزهایی داره که بالاجبار باید رعایت بشه. :)
خسته نباشید می‌گم به تمام گروه و فقط یه انتقاد داشتم از تهیه کننده محترم؛ پیشنهاد می‌کنم لحن صحبت کردن‌شون با مخاطب رو بهتر کنن. حقیقتا جوری صحبت کردن که انگار با یه عده انسان غارنشین ناهنجار طرف هستن! در صورتی که مخاطب تئاتر اگر صد پله فراتر از مخاطب سینما نباشه، حداقل یک پله رو بالاتره و خیلی چیزها رو درک می‌کنه و متوجه می‌شه.