در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حسنا خ درباره نمایش شازده کوچولو | تالار وحدت: ابتدای کار ضعیف بود طوری که دلم میخواست بلند شم و برم، صداها خوب به گو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:56:45
ابتدای کار ضعیف بود طوری که دلم میخواست بلند شم و برم، صداها خوب به گوش نمیرسید، اجرای بازیگرها ضعیف بود و کیفیت صدا بد بود، اما رفته رفته بهتر شد و میشه گفت از یه جایی به بعد با علقه به دیدن ادامه دادم. البته تمام ایرادها رو میذارم به پای این که روز اول کار بود و رنج سنی بازیگران کم بود. کاش اطلاع رسانی میشد که این نمایش نمایش کودک نیست. حضور اون همه کودک کم سال برای چنین نمایشی باقی مخاطبها رو خسته میکرد. در آخر هم میتونم بگم رورانس بسیار بسیار بسیار زیبایی داشتید. من با انتهای کار گریه کردم. شاید البته فقط کسی که گمشده ای داره توی این دنیا، درک میکنه علتش رو.یه نقد دیگه هم دارم و این که آقای کارگردان و تهیه کننده کاش از اجرا در تالار وحدت دست بکشید. اونجا مشکلات زیادی برای مخاطب ایجاد میکنن و اذیت میشیم.
ممنون و امیدوارم پرقدرت ادامه بدید.
یک مورد دیگه هم این که اگر بخاطر محدودیتهای موجود بازیگر شازده کوچولو رو دو نفر در نظر گرفتید ایده جالبی نبود و میشد از باقی راهکارها مثل داشتن همخوان آقا استفاده کرد.
۰۲ اردیبهشت
سایه میرزااقا
سلام شما که دیدید بنظرتون برای نوجوان ۱۳ ساله جذابیت داره؟
سلام. من کلا فکر میکنم شازده کوچولو ژانر کودک نیست. درام هست و فکر نمیکنم ناسبش باشه.
۰۳ اردیبهشت
حسنا خ
سلام. من کلا فکر میکنم شازده کوچولو ژانر کودک نیست. درام هست و فکر نمیکنم ناسبش باشه.
ممنونم بابت وقتی که گذاشتید
۰۵ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید