در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهنوش نصیری درباره کنسرت-نمایش و تو هم برنگشتی: خسته نباشید میگم به تیم سازنده. من کم کم دارم به این نتیجه میرسم نمای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:48:56
خسته نباشید میگم به تیم سازنده.
من کم کم دارم به این نتیجه میرسم نمایش هایی که فراد معروف و محبوب توشن رو نباید برم ببینم چون تعداد زیادی از طرفداراشون واقعا بقیه تماشاگران رو آزار میدن. من در کل طول نمایش داشتم قربون صدقه رفتن بقیه برای آقای فتحی رو میشنیدم :))) و واقعا نگران پرپر زدن و اسپویل کردنای بغل دستیم بودم :))

ولی در مورد اجرا... من بیشتر از همه اجرای زنده آقای وصال علوی رو دوست داشتم، بعد از اون بازی آقای محدث.
روایت موازی دوره‌های سنی مختلف جالب بود ولی خیلی یکنواخت و کند بود.
من نتونستم تشخیص بدم اون حالت خشک و بی روح آقای لنگرودی عزیزم بخاطر نقششون و شرایط روحی کاراکتر بود یا به این دلیل که حرفه اصلی ایشون بازیگری نیست... ؟ برای من اونطوری که تصور و آرزو میکردم حضورشون دلنشین نبود متاسفانه... بجز بخش دکلمه‌های فوق العاده‌شون، بازی‌شون دور از انتظار من بود که خب قاعدتا انتظار درستی از ایشون که "شاعرن" نبود. آقای فتحی "همون همیشگی" سایر نقشاشون بودن که برای من دیگه خیلی تکرایه. بازیگر نقش کودکی کاراکتر خیلی کارتنی و اغراق شده بودن.
این تئاتر به نظر من تئاتر گیشه! بود :) اسم و اطلاعات عوامل انتظار منو به شخص خیلی بالا برده بود. برای من نمایش معمولی بود. نه پشیمونم از دیدنش نه خیلی پیشنهادش میکنم.