در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | بهنام دیناری درباره نمایش اسب قاتلین: مثل یک اسب پیر و از کار افتاده بکشش! چون ما انسان ها به این روش عادت د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:47:50
مثل یک اسب پیر و از کار افتاده بکشش! چون ما انسان ها به این روش عادت داریم خو گرفتیم و از این راه تمدن بنا کرده ایم.دست در دست تکنولوژی ویران کرده ایم،خورده ایم و مدام راحت طلب تر شده ایم.
این میان هویت، حقیقت و اصالت وجود هیچ چیز و هیچ کس مهم نیست چه مهمتر از هدف؟! طبق قوانین اصلی و نانوشته پیشرفت بعد از مستعمل شدن دیگر سوژه به کار نمی آید.میتوان به جای اسب پیر را بکش گفت : هر کس که به درد من یا ما نخورد به درد زباله دان میخورد!!! این قانون لازم ضروری و لا ینفک جنگلی است که انسان در آن ادعای اشرف مخلوقات بودن میکند.
_پس قانون چی؟
_کدوم قانون؟!! اگه حقیقت فقط یک دروغ باشه چی؟!! اگه این زندگی یک کابوس مشترک باشه چی؟؟!!!
خانم ها آقایان معرفی میکنم ما موجودات مخوفی به نام انسان هستیم که زمین را هر لحظه آتش میزنیم چه با سیگار، چه با بنزین بی کیفیت، چه با خشم چه با بمب؛ ما خوابی را که قرار بود رویای شیرینی باشد تبدیل به کابوس دهشتناکی کرده ایم
همیشه حق با ماست و قرار نیست هیچوقت تغییر کنیم چون نغض غرض میشود!!!
کار را دوست داشتم خیلی زحمت کشیده بودید نور پردازی و فضا سازی تقریبا ... دیدن ادامه ›› در خدمت متن و روح اثر بود . اثری که میخواست کابوس قبل و بعد جنایت و تشویش ذهن انسان و اساسا آن درنده خویی و سرکشی بشر را نشان دهد.
اسب ها را خیلی دوست داشتم و دلم میخواست با آنها به دشت و صحرا بروم و با هم دوست بشویم.
چون فرمایش کردید نمره بدهید به شما نمره ی خوب ۳/۵ از ۵ میدهم. ارزوی سعادت و سلامتی و دیدار دوباره در اثر دیگری از شما شیرازی هتی دلربا را دارم.
جوان خوشتیپی کنار من بود که حداقل ۲۰ بار موبایل چک کرد در حالی که قبل از ورود به سالن کارگردان در نهایت ادب محترمانه تذکر دادند موبایلها را خاموش کنید و البته واضح مستتر بود که :انسانهای فرهیخته و عزیز نکنید!!! نه ما را و نه خودتان را اذیت نکنید.
ایشان که با سه تا دوستانشان آمده بودند در رورانس بی احترامی خود را با تشویق نکردن و پوز خند زدن کامل کردند پس از خروج از سالن به آنهاسلام دادم با تک تک عاشقانه دست دادم و پرسیدم:
_ شما تیاتر را میشناسید؟
_بله ما شده روزی ۳ تا ۴ کار دیدیم!!!
عرض کردم:
کارتان بی احترامی بود هم به ما آدم های عادی هم به زحماتی که برای هنر کشیده میشود
فرمودند :
باید به شما جواب پس بدهم؟
عرض کردم:
آیا نباید به عموم ما جواب پس بدهید؟
فرمودند:
خیر
دوباره صادقانه با مهر و عصبانیت با آنها دست دادم کمی نشستم کمی آب خوردم و در پی خودم روانه شدم.
به نظرم بچه های خوبی بودند فقط گاهی آدم آن رویش میزند بیرون
فارغ از تمام این چند خط این سوال برای خودم جالب است؟
چرا یکنفر چند تئاتر در یک روز میبیند؟ آیا این باعث بروز مشکلاتی مثل بیحوصلگی خواب آلودگی گم شدن در معانی و تئاتر زدگی نمی شود؟
من فکر میکنم همه باید جداً پاسخ بدهیم چرا تئاتر میبینیم؟
پس از خداحافظی از دوستان تازه ام در کوچه های اردی بهشتی زیبا برای خودم یک بستنی دلخواه خریدم فروشنده عزیز گفت: گران شده ، اهمیت ندادم _ در این مملکت روی هوا و بی صاحب دیگر چیزی شگفت زده ام نمیکند فقط غمگین و خشمگین میشوم_ بعد از خوردن بستنی و دور شدن از مغازه فهمیدم ده هزار تومان گران داده اند !!! بلافاصله برگشتم و با دلیل موجه قیمت روی پاکت عارض شدم . ایشان پس از صغرا کبرا چیدن که من نبودم دستم بود فرمایش کردند حق با شماست!!!
کلمات و معانی رژه میروند
تئاتر مغازه موبایل گرانفروشی بی فرهنگی
سلام و شب بخیر
آنقدر مطمین بودم که امشب نظر خواهی نوشت که آمدم و چک کردم و دیدم هنوز توانایی شناخت دوستان رو در این فضا دارم
در صورتیکه مایل باشی میتونیم خارج از این فضا در مورد پیشامد امشب صحبت کنیم چون به شخصه دوست داشتم در این مورد خاص و حس و حالی که داشتی صحبت کنم و نظر شخصی خودم رو بگم چون من یکی از آن ۴ نفر بودم و نکاتی که مطرح کردی هیچکدام شامل حال من حداقل نمیشه و البته من با چند قدم فاصله پشت سر شما فقط شاهد کل ماجرا از لحظه اول تا آخر بودم و حتا یک کلمه و یا اشاره و یا سلام و احوالپرسی بین شما و من رد و بدل نشد و در پایان به قول خود شما با مهر و «عصبانیت» یک مرتبه رو به من کردی و دست دادی و رفتی ...
پایدار باشی 🤗🌱
۱۷ اردیبهشت
امیر افشار
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۹ تالار مولوی مجلس توبه‌نامه نویسی اسماعیل ... میهمان بنده 🤗
محبت شماست ولی بنده فقط مهمان خودم هستم نا اطلاع ثانوی😉🌻🙏
۱۸ اردیبهشت
بهنام دیناری
محبت شماست ولی بنده فقط مهمان خودم هستم نا اطلاع ثانوی😉🌻🙏
🤗🌱🤞
۱۸ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید