در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ارغوان درباره نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟: سلام دوستان برای بار دوم چند شب پیش به تماشای این تئاتر نشستیم،متاسفا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:26:26
سلام دوستان
برای بار دوم چند شب پیش به تماشای این تئاتر نشستیم،متاسفانه باز هم با ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شد.
اول نمایش جناب قدس تشریف آوردن و عذرخواهی کردن و مطالب لازم قبل از شروع اجرا رو بیان کردن و از تماشاگران محترم درخواست کردن که گوشی هاشون رو خاموش کنند،چند دقیقه ای طول کشید اما دوستانی که در ردیف های جلو نشسته بودند توجهی نکردند و در حال خودشون عکسشون رو میگرفتند.آقای قدس بهشون کاملا محترمانه تذکر داد اما واکنش دوستان کاملا توهین آمیز و بی منطق بود،و الان بعضی از افراد گرامی اینجا کامنت گذاشتند و ماجرا رو کاملا تغییر دادند.به قول خود جناب افشاری در نمایش:(مردم دروغ رو بهتر باور می کنند)
بعد سریع هم دنبال حرفشون رو گرفتند که مسئول بلیط فروشی کیه و کی پاسخگو هست؟
خب دوستان شما که ناراحت تاخیر شروع نمایش هستید خب بی توجهی خودتون هم یکی از دلایله!!که خندان و خوشحال در صورتی بقیه تلفن همراهشون رو خاموش کردن شما عکس میگیرید!!
و امیدواریم در آینده سالن تئاتر شهرزاد کادر محترم برای زمان و وقت مخاطبین و تماشاگران عزیز احترام بیشتری قائل بشن.
اما باز هم درنهایت بازی درخشان جناب افشاری و صالحی تمام خستگی رو از یاد برد،وَ هرگز فراموش نمیکنیم این تئاتر و قدرت بازیگری دوستان رو ♥️
پایدار باشید