در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | امین موسوی ت درباره کارگاه آشنایی با نقشه‌های تاریخی تهران: موزه نقشه تهران با مترو اقدسیه در خط سه، میتوانید بروید. روبرو مترو ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:19:23
موزه نقشه تهران
با مترو اقدسیه در خط سه، میتوانید بروید. روبرو مترو اقدسیه هم موزه نقشه تهران(ابتدای خیابان موحد منش) در ساعت اداری با مبلغ بیست و پنج هزار تومان بلیت دارد.موزه نقشه متعلق به شهرداری است و در دو طبقه است.

با توجه به آنکه ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) روز جهانی موزه و میراث فرهنگی است، سازمان فاوای شهرداری تهران در همین راستا به منظور آشنایی با جاذبه‌های دیدنی این موزه از جمله نقشه‌ها و تجهیزات نقشه‌برداری از گذشته، این امکان را فراهم کرده است تا هم‌زمان با فرا رسیدن این مناسبت، شهروندان تهرانی به صورت رایگان از این مکان دیدنی بازدید کنند.

این موزه در گنجینه خود، حدود ۸۰۰ نقشه‌ با ارزش از شهر تهران و سایر شهرهای ایران را در اختیار دارد که اکنون، علاقه‌مندان می‌توانند از ۳۰ نقشه این گنجینه دیدن کنند. یکی از جذاب‌ترین نقشه‌های موزه نقشه تهران نقشه معروف به «نقشه‌ی عبدالغفار» است که به دستور ناصرالدین‌شاه در سال ۱۲۸۵ هجری تهیه شده است.
سوزان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید