در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ارزو علی مدد درباره نمایش انگشتر اسرارآمیز: سلام من و دختر ۷ ساله ام امشب این تاتر رو دیدیم. ساخت عروسکها و شباهتش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:34:14
سلام من و دختر ۷ ساله ام امشب این تاتر رو دیدیم. ساخت عروسکها و شباهتشون با بازیگران بسیار جذاب و زیبا بود. داستان برداشتی آزاد از داستان سیندرلا بود که با معرفی بهار. و ننه سرما، قشنگ و جذاب بود. امااااا متاسفانه، نمایش در کل غمگین با موسیقی در ژانر ترس و وحشت بود که با توجه به سن کم مخاطبان، واقعا فضای عجیبی رو‌بوجود می اورد. شعرهایی که پخش میشد بسیار حزن انگیز بود و اصلن لیریک، مفهوم نبود. راستش من متوجه نشدم که چرا تاکید زیادی روی فوت مادر بهار و شاهزاده شده بود؟؟دختر من اولین جمله اش این بود که :« مامان من یه جایی اش( وقتی یهار در جنگل بود و پشت صحنه مادرش براش صحبت میکرد) گریه ام گرفت» به نظرم برای مخاطبین این سن، این همه حزن و اندوه زیادی بود. نور چراغ قوه از پشت چشم رو اذیت میکرد و دودی که وسط نمایش میومد بسیار بد بو بود انگار پشت صحنه، قلیون میکشند.
یکی از نکات عالی این نمایش نداشتن روبنده برای عروسک گردانها بود ، بالعکس هماهنگی لباس عروسک گردانها و عروسکها حس نابی رو منتقل می‌کرد ، یکی بودنشان فضا را فانتزی کرده بود و قدرت انتخاب به تماشاچی میداد که کدام را نگاه کند ، هرچند با تبحر خاصی خود بازیگران (عروسک گردانها ) چشم را هدایت میکردند به سمت میمیک خود و یا حرکات ظریف عروسکها.
دکور ها ، گریم و همه و همه عالی بود ، دستمریزاد به تیم حرفه ای سکرت رینگ .
۳۱ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید