در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Mahnaz Tiavar درباره اپرای شیدا | پرواز همای: عرض ادب و احترام خدمت تمامی هنر دوستان و هنرمندان عزیز و ارزشمند این م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:24:33
عرض ادب و احترام خدمت تمامی هنر دوستان و هنرمندان عزیز و ارزشمند این مرز و بوم،
بنده دیشب به تماشای این کنسرت نمایش فاخر نشستم. اجرا بسیاااااااار ماهرانه و عالی بود. آقای همای بینظیر عمل کردند و شب خوبی را برای مخاطبین رقم زدند. تنها نقطه ضعف این نمایش به دید تخصصی لباس رامشگران خانم بود که به زیبایی طراحی نشده بود که به دلیل طولانی مدت بودن آنها روی صحنه مخاطب را از این همه بی کیفیتی و شلختگی در لباس خسته میکرد.یکی کفش پوشیده بود یکی با جوراب بود و نظم خاصی در پوشش نبود. رامشگران مرد به نسبت خوب بودند اما یکی از آنها به جای گیوه کتونی سفید پوشیده بود که هر چی فکر کردم با زمان سلطنت شاه تهماسب تطابق نداشت. طراحی لباس و انتخاب لباس مناسب نبود و با دقت اتجام نشده بود به طوری که لباس قزلباش ها و رامشگران مرد شبیه لباس کریسمس بود و در ذهن مخاطب ان لباس را تداعی میکرد. بقیه خوب بودند.
حتما در زمان خرید بلیت به نکاتی که اشاره میکنم توجه نمایید تا در زمان تماشای نمایش با مشکل مواجه نشوید.
۱. از خرید بلیت صندلی های واقع شده در گوشه های چپ و راست امتناع نمایید به دلیل اینکه هیچ دیدی به صحنه نخواهید داشت. ۵ ردیف اول ۵ الی ۶ صندلی چپ و راست دیدتان خیلی کم است و نصف صحنه را نمی بینید. ردیف های بالاتر به همین ترتیب و شاید بیشتر و بدتر باشد.
۲. چینش صندلی ها خوب نیست و با اینکه سعی شده با شیب دار کردن سطح، چیدمان انجام شود باز هم کافی نیست و اگر کسی که جلوی شما می نشیند قد بلند باشد هیچ چیزی نمی بینید.
۳. از ضعف های دیگر که مرا بهت زده کرد این بود که خوردن و آشامیدن در طول اجرا ازاد بود و قبل از ورود ببینده میتوانست هر چیزی ... دیدن ادامه ›› میخواهد در همان محیط خریداری و تناول کند. در طول اجرا صدای خوردن چیپس و پفک و اشامیدن کاملن بر اجرا غالب بود و جای تاسف دارد که در زمان چنین اجرایی این مهم کنترل نشود.
اجرای مسحور کننده ای بود . اندکی آزادی عمل به هنرمندان ما اینچنین آثاری در حد استانداردهای جهانی تولید مینمایند .‌ ممنونم .
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید