در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | نیما خلیلی درباره کنسرت-نمایش بیژن و منیژه: واقعا برای تیم مدیریت غیر حرفه ای، کار نابلد و غیر مسوول این نمایش متا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:56:06
واقعا برای تیم مدیریت غیر حرفه ای، کار نابلد و غیر مسوول این نمایش متاسفم
ما ۴ نفر با کلی زمان بندی و مرخصی گرفتن و ... از کرج راه افتادیم که نیم ساعت قبل اجرا سالن باشیم، ولی متاسفانه ۴۵ دقیقه بعد از گذشت از ساعت شروع اعلام شد تاتر برگزار نمیشه اگر پول میخوایین برین از تیوال بگیرید اگر هم نمیخوایین همین الان برید توی همون سالن یه تاتر دیگه برگزار میشه، نگاه کنید
توجه کردید، توی همون سالن!!! یعنی از قبل مشخص بوده تاتر امشب برگزار نمیشه!!!
واقعا از این همه بی برنامگی و عدم مسولیت پذیری تیم مدیریت اجرای این نمایش متاسفم
قطع به یقین با این دیدگاه و با این روش هیچگاه و در هیچ کاری موفق نبوده و نخواهند بود
حیف که با عدم رعایت حداقل ها و عدم توانایی مدیریت ساده یک رویداد فرهنگی رو به همین راحتی به فنا میدن
هیچگونه بهانه و توضیحی هم نمیتونه توجیح کننده این حجم از بی مسوولیتی ... دیدن ادامه ›› و نابلدی باشه
حتی یک نفر از این تیم عریض و طویل پشیزی برای اینهمه تماشگر ارزش قایل نبود که بیاد حضوری و عذرخواهی کنه و علت رو توضیح بده
واقعا از ماست که برماست
سلام و ارادت
از شما مخاطب عزیز عذرخواهی می کنیم. متاسفانه تمام تلاش خودمان را کردیم که این نمایش اجرا شود اما متاسفانه تیم نمایش تا نیم ساعت بعد از زمان اعلام شده نیز به سالن نرسیدند و به دلیل اجراهای بعدی امکان اجرای نمایش دیگر وجود نداشت؛ چراکه اگر این نمایش با تاخیر اجرا می شد، حقوق مخاطبان سایر اجراها ضایع می شد. به هر حال از شما عذرخواهی می کنیم.

طبق اعلام گروه همیاری تیوال:
پیرو لغو اجرای کنسرت نمایش«بیژن و منیژه» در تاریخ چهارشنبه ۶ تیر،بلیت شما با حفظ همان کدپیگیری و صندلی ... دیدن ادامه ›› به چهارشنبه۱۳تیرجابجاشد. اگرامکان حضوردرشرایط تازه را ندارید،برای لغوبلیت لطفاحتما تاساعت ۱۵ پنجشنبه ۷ تیر کدپیگیری بلیت و درخواست لغورا به پشتیبانی تیوال به نشانی support@tiwall.com ایمیل نمایید.
سلام و احترام
بابت ناهماهنگی رخ داده از شما عذرخواهی می کنم. مطمئن باشید کمترین نقش را در این ناهماهنگی عوامل خوب نمایش بیژن و منیژه داشتند. لطفا در صورت تمایل شماره تماس خود را به ایمیل بنده ارسال بفرمایید تا خدمتتان تماس بگیرند.
بخشیانی
تهیه کننده نمایش بیژن و منیژه
mahdi.bakhshiani@gmail.com
درود و مهر عزیز دلی که قسمت نشد روی ماهتون رو ببینیم
من بعنوان کسی که در این نمایش افتخار همکاری دارم از پیشامد کنسل شدن نمایش از شما که با عشق آمدید برای دیدن اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد ، عذرخواهم. لطفا عذرخواهی ما رو بپذیرید. چون شرایط برای ما هم بسیار دشوار بود و غیر قابل گفتن.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید