در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی امینی درباره نمایش عروسی خون: کار زیبا و حرفه یی بود ، صدای بازیگران و خواننده خیلی خوب بود ، مادر ع
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:49:24
کار زیبا و حرفه یی بود ، صدای بازیگران و خواننده خیلی خوب بود ، مادر عروس ، خدمتکار و یکی دونفر دیگه خیلی بازیهای عالی و باورپذیر داشتند ، نظم و ترتیب پشت صحنه خیلی خوب بود ، آهنگها و موسیقی عالی ، فقط من ردیف ۲ بودم زیرنویس رو خوب ندیدم بعضی جملات رو دقیق متوجه نمی‌شدم نیاز به زیرنویس داشتم ، البته بعد از دیدن نمایش دیدم که در تیوال نوشته از ردیف ۳ به بعد خرید کنید ولی خب کاش یجوری تنظیم میکردن ردیف‌های جلویی هم خوب و کامل میدیدن

در مجموع خیلی خوب ، تشکر از همه عوامل و خانم دکتر شبیری مدیر پروژه
به عنوان کسی که اسپانیایی بلد بود و این نمایش رو دید باید اعتراف کنم که فیلم بسیار بسیار کلاسیک بود. ثقیل بودن نمایش و فرهنگ متفاوت کشور اسپانیا باعث سختی مفهوم شده بود. اما همگی بسیار بسیار خوب اجرا کردند و همگی انگار زبان اسپانیایی رو به صورت مادری بلد بودند. من قبل خرید فقط نگران این بودم که موضوع نمایش تراژدی هست ، نکنه باعث کابوس دیدن تماشاچی ها بشه که بسیار بسیار از دست اندر کاران فیلم تشکر می کنم چرا که تو این زمینه خیلی خب عمل کرده بودند و صحنه ها غمگین بود اما درگیر نمی کرد.
و برای من خیلی جالب بود که چه جمعیت عظیمی برای این نمایش بلیط خریده بودند با اینکه اسپانیایی بلد نبودند . این عالی بودن نمایش رو به اثبات می رساند . خیلی خیلی ممنونم. به امید تکرار این نمایش و اجرای نمایش هایی دیگه ای مثل این.
ممنون از نظر جنابعالی 🙏🌟
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید