در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | تیم فنی سایت: ** مهم ** درود بر یاران دیوار بدینوسیله خدمت کاربران ارزشمندمان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:17:08
** مهم **

درود بر یاران دیوار

بدینوسیله خدمت کاربران ارزشمندمان اعلام می‌گردد چندی‌است شیوه راهبری، اعضای گروه راهبری و همچنین گروه همیاری سایت تئاترشهر تغییرات عمده‌ای داشته است و به روال گذشته به دلایل گوناگون همراه با زمان دگرگونی‌هایی در شیوه و بدنه این گروه پدید آمده‌است.

می‌اندیشیم نتیجه این دگرگونی‌ها و امکانات پیشرفته که بروز ظاهری ندارد و در تار و پود روندهای دیوار جریان دارد را در آرامش و جو مناسب‌تر دیوار در ماه گذشته مشاهده و تایید می‌فرمایید.

برای آن دسته از یاران که با مفاهیم راهبری سایت آشنا نیستند اطلاعات در زیر گنجانده می‌گردد:

شیوه راهبری: ... دیدن ادامه ›› رویکردها و روش‌های پیشبرد برنامه‌ها، ایده‌ها، طرح‌ها، نظارت و جهت‌دهی فرهنگی اعضا.

گروه راهبری: گروهی که از سوی تیم فنی سایت تئاترشهر برای یاری به این تیم با انتخاب برخی از اعضای فعالتر در دوره‌های زمانی برای ارج نهادن به عقل جمعی و مشارکت نمایندگانی از خود اعضا در سیاست‌گزاری و طرح‌های راهبری سایت تشکیل یافته‌است و به حق تلاش و زحمت زیادی برای پیشرفت سایت کشیده‌اند. بدیهی است تیم فنی ادعایی مبنی بر گزینش شایسته‌ترین افراد نداشته و ندارد و تا زمان گزینش نمایندگان اعضا با شیوه رای‌گیری که از طرح‌های آینده می‌باشد به عنوان یک گام عملی داوطلبانه در فرهنگ دوری از خودمحوری برداشته شده و همواره نظارت و بهبود در دستور کار تیم فنی قرار داشته است.
اعضای کنونی گروه راهبری سایت:
حسام وکیل
میلاد مجرد
سارا صادقیان
محمد عمروآبادی (نماینده تیم فنی)

گروه همیاری سایت:
گروهی از اعضای تیم فنی و اعضای خود سایت که بازوی اجرایی گروه راهبری هستند و به نظارت، راهنمایی کاربران و اجرای برنامه‌ها و روش‌ها می‌پردازند.

جا دارد تیم فنی سایت از تلاش‌های اعضای پیشین و اعضای کنونی گروه راهبری و گروه همیاری سایت که نقش به سزایی در بقا، پشتیبانی و پیشرفت این محیط دارند دیگربار سپاسگزاری نماید.

این گزارش برای آگاهی یاران دیوار تنظیم و ارایه گشت.
به حضور شما می‌بالیم و آن را ارزش تلاش‌هایمان در سه سال گذشته و انگیزه تلاش بیشتر برای هنر این سرزمین در ادامه می‌دانیم.

با سپاس و احترام
تیم فنی سایت تئاترشهر
برای این همه تلاش تشکر فراوان
۱۲ خرداد ۱۳۹۱
سپاس و تشکر ..
۱۲ خرداد ۱۳۹۱
واقعا مرسی " دمتون گرم "
۱۲ خرداد ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید