در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش زادروز زار: الوعده وفا... [این شهر پر از نویسنده هایی است که حتی یک کتاب هم ندار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:56:40
الوعده وفا...
[این شهر پر از نویسنده هایی است که حتی یک کتاب هم ندارند!] چه داستان آشنایی...

انصافاً فکر نمی‌کردم امشب یک چنین نمایش خوب و درجه یکی را ببینم! پر از دیالوگ های دردناکی که گویا حالا حالاها خیال کهنه شدن ندارند...

🎭 بازی هنرمندان نمایش آقای پل و آقای نویسنده عالی بود و همسر آقای پل هم یک بازی عالی پلاس را به نمایش گذاشتند. یا مسیح... هر سه بسیار مسلط و درجه یک بازی کردند! آقای صاحبخانه و مستاجر جدید هم  بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و تنها آقای صاحبخانه یک لحظه دیالوگشان را فراموش کردند که آن هم شاید به خاطر حضور همسر گرامیشون در میان تماشاچی ها بود . پیش میاد عزیز غنای احساسات است و کاریش نتوان کرد... 😉😀 شاید اگر من بودم همش یادم میرفت 😅! همسر آقای نویسنده هم خوب و دلنشین ... دیدن ادامه ›› بازی کردند! 
🎭 دکور نمایش، نور پردازی و چیدمان وسائل خیلی خوب بود و به خوبی فضای یک خانه را برای مخاطب تداعی می‌کرد! پوستر نمایش هم خیلی زیبا، استعاری و هنرمندانه طراحی شده بود!

🎭نمایشنامه و دیالوگ های آن و پیامی که سعی در انتقال آن داشت فوقالعاده و درجه یک بودند. من عاشق آثار هنری هستم که حرف دارند، پیام دارند و به دنبال متبلور کردن و یادآوری دردهایی هستند که مغفول مانده اند!

🎭 در مجموع نمایش خیلی خوب از آب درآمده بود که اینجا باید به کارگردان نمایش تبریک گفت! به همه عوامل این نمایش تبریک میگم و براشون بهترین ها را آرزومندم. ملاقات با این تیم هنرمند را به همه هنر دوستان پیشنهاد میکنم! منتظر کارهای دیگر این تیم خوب خواهم بود!

در انتها با احترام صرفا جهت بهبود هرچه بیشتر کار چند انقاد سخت افزاری دارم!
در انتهای نمایش موقع بلند شدن کله تاس👴 اینجانب آدم متوسط القامه افتخار آشنایی با سقف سالن را داشتند که به فال نیک می‌گیریم!
لطفا با توجه به کوچک بودن فضا و نوع کف پوش به نظافت سکوها بیشتر توجه بفرمایید!
پاینده و پیروز باشید!

ممنون از مهر و محبت و دقتتون🙇‍♂️
ممنون از اینکه تشریف آوردید و سپاس از تحلیل و نظراتتون🙏🌱
رضا حاجی حسینی
ممنون از اینکه تشریف آوردید و سپاس از تحلیل و نظراتتون🙏🌱
درود بر شما، تندرست، در صلح و پوینده راه راستی باشید 🌿
۲۴ مرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید