در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نسترن ربانی درباره نمایش سلوک مستان: به نظرم این تئاتر، مثل چند تئاتر دیگر که الآن سر کار هستند نه امتیازش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:53:23
به نظرم این تئاتر، مثل چند تئاتر دیگر که الآن سر کار هستند نه امتیازش درسته نه نظراتش. و هر چه بیشتر بگذره، امتیازش کمتر می شه و نظرات واقعی تر چون احتمالا روز اول اجرا را به آشنایان خودشون فروخته بودند! چون روز اول اجرا که معمولا هیچ کس خبر نداره، سالن تقریبا پر بود و امکان خرید سخت اما روزهای بعد خیلی راحت تر می شد خرید و اون کامنت هایی که فقط تعریف نوشته اند که مثلا بهترین اجرایی بود که در عمرم دیدم، اگر بروید روی اسمشون می بینید فقط برای این تئاتر کامنت گذاشتند!
من به تئاتر هایی که برگرفته از ادبیات کهن ایران زمین هستند، علاقه دارم و تا به حال دو مورد دیگر رفته بودم و باعث شده بودند آن متن ادبی را خیلی بهتر بفهمم و حتی بروم و متن را پیدا کنم و بخوانم. منطق الطیر عطار هم ساده شده اش را قبلا خوانده بودم، داستان پرندگان و داستان های درونش را تا یک حدی می فهمیدم ولی هفت وادی عشق را خوب نمی فهمیدم. خیلی برام جذاب بود که بیام ببینم و به فهم بهتر این قسمت سخت منطق الطیر در ذهنم کمک شود. از این بابت تئاتر خوبی نبود! به همراهم گفتم، گفت شاید هفت وادی عشق کلا هیچ کس کامل نمی فهمه و شاید هم به همین دلیل با رقص بیان شد که هنوز هم رازآلود باشد!
نورپردازی کار به نظرم خیلی حرفه ای بود، رقص ها و بیان قابل قبول بود اما فوق العاده نبود! البته که کارهای دیگری که من دیده بودم، کنسرت نمایش بودند، خواننده های خیلی خوب داشتند و بلیطشون هم دوبرابر بود!
به هر حال خوشحالم که به دیدن نمایش یک تیم جوان رفتم و ازشون حمایت کردم که ممکنه در آینده کارهای خیلی بهتری ارائه دهند و آن تیم جوان موضوع نمایششان را از ادبیات کهن انتخاب کرده بودند.