در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش رستم و سهراب: چقدر... چقدر... و چقدر دوست میداشتم زمانی که شخصیت گردآفرید اولین سن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:08:45
چقدر...
چقدر...
و چقدر دوست میداشتم زمانی که شخصیت گردآفرید اولین سنگربان خاک ایران زمین در مقابل لشکر توران در انتهای تآتر بروی صحنه میآید کل زنان حاضر در جایگاه به احترامش از جای بر می‌خواستند! براستی چه شکوه و حماسه ای خلق می‌شد... افسوس...

تاتر را به اصرار برادر عزیزم باتفاق تماشا کردیم. همه چیز تمام بود تراژدی رستم و سهراب این‌بار از زاویه ای دیگر و جدال درونی رستم با افکار خورنده اش! تاتری خوش دکور، پر بازیگر به همراه موسیقی و جلوه های ویژه قابل توجه! خدا قوت میگم ای کاش ی روزی یک چنین تاتر هایی که روحیه وطن دوستی را ارتقا میدهند در جنوب شهر هم با قیمتی مناسب بر روی صحنه رود تا هم هنر فراگیر شود و هم عزیزان صفحات جنوبی شهر از دیدن این هنر نمایی محروم نشوند.
دی نوش مومنی رخ، امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
هلن این را دوست دارد
سلام و وقت بخیر
شب گذشته ۲۶ ام با شوق فراوان به همراه ۵ نفر از اعضا خانواده از ساعت ۶:۳۰ حرکت کردم وساعت۷:۳۰ برای دیدن تئاتر زیبای رستم و سهراب در محل اجرا اماده بودم،اما با وجودی که ۶ صندلی در محلVIP (VIP5,ردیف اول,صندلیهای ۵تا۱۰)و حدودا۸میلیون خریداری کردیم،هرگز تصور نمیکردیم که اینقدر با عذاب تئاتر رو تماشا کنیم ،تمام مدت با دو نرده قطور و یک نرده نازکتر در بالای آن مواجه بودیم،اگر رستم نشسته اجرا میکرد فقط نرده ها رو میدیم و اگر میایستاد باز هم مجبور بودیم که تنظیم کنیم یا از بین دو نرده تئاتر را ببینیم یا تلاش کنیم و لبه صندلی بشینیم و از بالای نرده تماشا کنیم،سوالم اینست که چرا ردیف اول VIP5 با وجود این ضعف بزرگ ،قیمتش تا این حد زیاد است،به نظر من این ردیف باید غیر قابل فروش میشد،چون با وقتی که گذاشتیم و با وجودیکه بازنشسته هستم و مبلغ VIP برای من گران بود اما باز هم حاضر نیستم با کمترین مبلغ در جایی با این شرایط به تماشا بنشینم،نزد دخترم و اقوامم شرمنده شدم و احساس میکنم حق ما ضایع شده است،اگر جاهای ارزان‌تر را میخریدیم با شرایط بهتر تئاتر را تماشا میکردیم.
۲۷ شهریور
فاطمه شیخ رضایی
سلام و وقت بخیر شب گذشته ۲۶ ام با شوق فراوان به همراه ۵ نفر از اعضا خانواده از ساعت ۶:۳۰ حرکت کردم وساعت۷:۳۰ برای دیدن تئاتر زیبای رستم و سهراب در محل اجرا اماده بودم،اما با وجودی که ۶ صندلی ...
ما هم شب گذشته همین شرایط شما رو در سکوی ۷ تجربه کردیم و پشیمون بودیم که چرا از جایگاه‌های ارزانتر کناری که مشرف به صحنه بود بلیط تهیه نکرده بودیم‌. واقعا نمیدونم چرا اسم اون جایگاه‌ها vip هست؟ که تماشاچی رو گول بزنن و با قیمت گزاف بهمون غالب کنن؟ ما نصف صحنه رو نمیدیدیم و نصف دیگه رو هم با دو تا میله و یه سیم مفتول میدیدیم. حیف از نمایش به این قشنگی و حیف از اونهمه پول. من قبل تهیه بلیط کامنتا رو خونده بودم و برام عجیبه که چرا قبلتر کسی به این مساله اشاره نکرده بود. چند ردیف پایین تمام سکوهای بالایی باید غیرقابل فروش میشد. این توهین به مخاطبه.
۲۸ شهریور
شراره
ما هم شب گذشته همین شرایط شما رو در سکوی ۷ تجربه کردیم و پشیمون بودیم که چرا از جایگاه‌های ارزانتر کناری که مشرف به صحنه بود بلیط تهیه نکرده بودیم‌. واقعا نمیدونم چرا اسم اون جایگاه‌ها vip هست؟ ...
بسیار پیگیر قضیه شدم و با پشتیبانی ایران تیکت تماس گرفتم،شماره موبایل یک آقایی رو دادند و تمام حرفهای منو قبول داشتند و گفتند مسئولین اجرایی تئاتر باید پاسخگو باشند و قول دادند که باهاشون صحبت کنن و نتیجه رو بگن،هنوز جواب ندادن ،مطمئنم حتی ردیف‌های بالا هم بعضی صحنه ها رو نمیتونستن ببینن،چون ما طبقه دوم استادیوم بودیم و بعضی صحنه ها در جایی پشت به تماشایی (که حتی فقط تماشاچیان طبقه پایین اشراف داشتند)اجرا میکردن، ایرادهای محل اجرا بسیار زیاد است،اما به نظر میاد کسی هم حاضر به پاسخگویی و یا جبران آن ندارد.
۲۸ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید