خسته نباشید ویژه میگم به گروه اجرایی
من این متن رو متأسفانه نخونده بودم، اما بعد از دیدن اجرا ترغیب شدم که حتماً بخونمش. طراحی صحنهی زیبا و چشمنواز و تلفیقاش با موسیقی، مخاطب رو ۴۵ دقیقه از هر فضای خارجی دور میکنه. بازی بسیار زیبای عباس بابایی و انرژیای که برای این کاراکتر گذاشته، بسیار مجذوبکنندهست.
البته از بازی بازیگران دیگر هم نباید غافل شد که به درستی داره انجام میشه.
گریمهای باورپذیر و پایانبندی جذاب. همهچیز عالیست
حتماً پیشنهاد میکنم که از دستش ندید. زنده باد به تمام کسانی که در این شرایط سخت و دشوار، هنر و تئاتر رو راهی برای آرامش میدونن.
خسته نباشید میگم به تمام گروه و آرش اشاداد ✌🏼