در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | احمد مصوری درباره نمایش پرواز به تاریکی: دیشب این نمایش رو دیدم. من یک کنش گر سیاسی ام و علاقمند به آن. از این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:06:33
دیشب این نمایش رو دیدم. من یک کنش گر سیاسی ام و علاقمند به آن. از این جهت این نمایش سیاسی دوران مشروطه برام جاذب بود، به ویژه کنایه های "اصلاحات"ی فیلم نامه. طراحی صحنه فوق العاده بود. بوی خاک مرطوب، بنای کهن سال، زیرزمین، رطوبت هوا، وزش نسیم و ... برای ما شهرنشینان نوستالژی ماندگاری داره. بازی خانم مقدمی پخته، عمیق و راحت بود.

متأسفانه بازی آقای هاشمی از سطح فراتر نمی رفت و از این بابت با نظرات دیگر دوستان تیوال موافقم.

معتقدم که طراحی لباس یک تخصص هست و باید به متخصص واگذار بشه. طراحی لباس خانم کوثری ضعیف و غیرواقعی بود. آثار خون روی لباس ها و دکور هم همین طور.

احساس می کنم درباره سالن نمایش در کمال احترام به دوستان تیوال، بزرگ نمایی شده. به نظر من هوا خفه و گرم نبود.
جایگاه تماشاگران به دلیل ... دیدن ادامه ›› نبود پشتی و نزدیکی بیش از اندازه ردیف ها به هم با وجود ارائه بالش ابری راحت نیست.

متأسفانه باز هم از ورود زیر سن ها خودداری نشد. کودک حدود 5 ساله تا انتها آلودگی صوتی ایجاد کرد.

تماشای این نمایش رو پیشنهاد می کنم (تا 31 مرداد تمدید شده). امیدوارم خانم عبدالرازقی (که دیشب حضور داشتن) جایگزین شایسته ای برای خانم مقدمی در تمدید باشن.