در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرداد شیوا درباره نمایش یادداشتهای روزانه رویا پردیس: جناب مصوری بحثی در باره این نمایش ندارم اما عمیقن متاسفم که هنوز سطح ف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:41:53
جناب مصوری بحثی در باره این نمایش ندارم اما عمیقن متاسفم که هنوز سطح فرهنگی جامعه به گونه ای است که تماشگرانی هستند وسط اجرا بلند می شوند و می روند. شما هم مقصر نیستید باید برای این فرهنگ کارهای زیربنایی کرد. تلخ تر انکه از این حرکتتان با افتخار هم یاد می کنید. اما برای شما علی الحساب پیشنهادی دارم به نظرم برای گذران وقت اگر اصرار به دیدن تئاتر دارید می توانید به تئاتر هایی مثل گلریز یا بولینگ برود اما اصرار دارم که وقتتان را به دیدن کلیپ های پی ام سی و یا رفتن وتماشای مسابقات زبیایی اندام یا چیزی در این مایه ها بگذارنید چرا که به نظر می رسد چندان آشنا نیستید با میانی دیدن تئاتر عیبی هم ندارد قرار هم نیست همه تئاتر ببیند اما وقتی می خواهید نقد کنید دیگر واقعن شوخی به نظر می رسد وقتی هنوز نمی دانید که فیلمنامه را روی صحنه اجرا نمی کنند.
بهرنگ، حامد امیدی، زهرا غیاثیان و فرناز این را خواندند
شیما رحمانی این را دوست دارد
جناب شیوا نظرتون مبنی بر اینکه ترک کردن سالن تئاتر هر چقدر هم نمایش ضعیفی باشه کار پسندیده ای نیست، محترمه و من هم با شما هم عقیده هستم. اما فکر نمیکنید لحن شما هم نسبت به آقای مصوری یک مقدار توهین آمیزه و پسندیده نیست؟
۱۵ مرداد ۱۳۹۲
گروه همیاری؛
از اینکه هستید و سکوت نمیکنید ازتون ممنونم!
۲۳ مرداد ۱۳۹۲
بنده هم اینجا به معذرت خواهی کنم از دوستان
الان که دوباره نگاه کردم به نظرم کامنتی که گذاشتم بخششیش خارج از ادب بوده
از همه هم تیوالی ها عذر میخوام
( ای کاش قابل ویرایش بود )
۲۳ مرداد ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید