در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید رحمتی جامی درباره نمایش مرد بالشی: این تاتر برای علاقمندان حکم کلاس درس را دارد. متن بسیار زیبا و درخشان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:32:53
این تاتر برای علاقمندان حکم کلاس درس را دارد.
متن بسیار زیبا و درخشان در کنار بازی های به یاد ماندنی و تاثیرگزار بازیگران این کار از جمله آقای دهکردی عزیز از نقاط شاخص این کار هستن. بازی ای که از لحظه ی ورود و دیدن بازی پینگ پنگ قبل از شروع متن اصلی داستان خودش رو معرفی میکنه. البته خود روند داستان کمی طولانی و خارج از حوصله تماشاگر عادی به نظر میرسه که اطمینان دارم هیچ لحظه ای رو از این داستان نمیشه حذف کرد. به هر حال این متنیه که حضور دایم ذهن تماشاچی رو در کنار خودش لازم میکنه که البته از ویژگی های یک متن پیچیده ی اینچنینیه. و دیگه از جذابیت این کار ویژگی غافلگیر کنندگی تماشاچیه که تا آخرین پرده ادامه داره. در کل خوشحالم که موفق به دیدن این کار شدم.
سلام..من 14 سالمه از لحاظ سنی محدودم به بیرون رفتن و تئاتر رفتن..ولی چون این تئاترو خیلیییییی دوست داشتم ببینم با پدرم دیشب برای دیدنش رفتیم..من اونقدر در زمینه ی تئاتر تجربه ندارم که خوب بخوام نقدش کنم ولی از نظر من تئاتر بی نظیری بود..عاشقش شدم..به نظر من پینگ پونگ بازی کردن بازیگران تئاتر نشانه ای از خلاقیت بود تا حوصله سر بری!!!!
قلم نمایش فوق العاده بود..بازی علی سرابی و دیالوگ های سنگینی که داشت رو دوست داشتم و همچنین کارگردانی بسیار خوبه این تئاتر..درکل به نظرم همه چی خوب و حساب شده بود ممنونم از زحمات همگی عوامل این تئاتر.
۳۱ مرداد ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید