در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | امیرحسین مجیری درباره فیلم دهلیز: فیلمش قوی نبود. نمی شه هم به این دلیل که فیلم اول کارگردانش بوده بگیم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:51:42
فیلمش قوی نبود. نمی شه هم به این دلیل که فیلم اول کارگردانش بوده بگیم خب اشکال نداره! به عنوان فیلم اول هم قوی نبود. سکوت توی فیلم به شرطی باعث تاثیرگذاری می شه که دیالوگ ها هم به جا و درست باشند. وگرنه حجم زیاد سکوت بدون دیالوگ های درست و خوب، تاثیری روی مخاطب نمی ذاره. اشکالی که این فیلم هم داشت.
دیالوگ طولانی آخر کار محمدرضا شیرخانلو (امیرعلی) هم به خاطر شعاری بودن و این که مشخص بود واقعن از دهن یک بچه در نیومدند، خوب نبود. و اگه خوب بود، اون وقت بود که صحنه ی آخر فیلم معنادار و زیبا می شد.
اما در کنار این ها، بازی رضا عطاران خوب بود. به نظرم بهتر از بازی هانیه توسلی.
نه خب. به هر حال این دیالوگ برای شما تاثیرگذار بوده و برای من برعکس. شاید من اشتباه می کنم و این دیالوگ روی اکثر افراد تاثیر گذاشته.
۱۳ شهریور ۱۳۹۲
آره. احتمالن اگه از زبون اون بچه نبود، دیالوگ خوبی می شد. شاید.
۱۴ شهریور ۱۳۹۲
خیلی سعی نکنید در واقعیت مصداقی برای قضیه پیدا کنید
اگر یادتون باشه فضای صحنه های ملاقات کاملا سفید بود ..کارگردان هدفش چیزی بیشتر از واقعیت بوده نوع موسیقی خیلی تاثیرگذار بودبه پوستر فیلم خوب توجه کنید..یااسم فیلم دهلیز بود
مسعود آبایی عزیز خیلی خوب توصیف ... دیدن ادامه ›› کردن

نه!
هرگز شب را باور نکردم،
چرا که در فراسوهای دهلیزش،
به امید دریچه‌ای دل بسته بودم...

علاوه بر این شاملو یه شعر داره از دفتر باغ آینه به اسم کوچه
داستانی که عطاران تعریف میکنه به نظر من ایده اون از این شعر هست....میخواسته پیام بخشش همراه معصومیت بچه باشه تا تاثیرگذارتر باشه....نمیدونم مثال خوبی باشه خیلی از تیزرهای تبلیغاتی برای موضوع های مختلف از بچه استفاده میشه

من اولش از فیلم ناراضی بودم ولی بعدش که فکر کردم نظرم عوض شد
۱۴ شهریور ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید